😂😂😂 Znamo da ti se činjenice ne sviđaju ali ajde da jednom čujemo nešto konkretno i od tebe, ne samo negodovanje. Koja je prava funkcija menjača? Masažer? Rukohvat za u krivinama kada se fosilci nagnu zbog visokog centra mase? Vešalica za odeću? Igračka za one koje nema šta bolje da zabavi? Simbol ponosa zadrtosti? Bolje da ne pogađam, da čujemo od tebe čemu služi, ja sam možda zabkravio, godinama sam srećan bez njega.
Za automatik bas nisam siguran, cim stisnes gas za kretanje iz mesta, motor ode na 3000 obrtaja, a na manuelnom ti mozes krenuti i sa 1000 obrtaja. Ovo je neka logika.
Automatik je dobar kada je nov i posle prvog velikog servisa njegova prica se zavrsava.Manuelni menjac je svakako bolji i njime vozac dobija svoju pravu funkciju dok je automatik izmisljen za lenje i ne preterano inteligentne vozace.
@LD: "Prava funkcija" bilo kog menjača (prenosa) je da učini očajne karakteristike SUS motora podnošljivijim. Te ne može da krene sa velikim stepenom prenosa te ne može da postigne veliko broj obrtaja dovoljan za željene brzine bez većeg, te ga žulja potrošnja sa neodgovarajućim stepenom prenosa. Sva sreća pa završavamo sa tim maltretiranjem. Menjač više nije neophodan sa savremenim kolima. Ni ručni, ni automatski, ni CVT, a i performanse i potrošnja energije daleko bolji.
Roki
Sto se zabluda tice pitajte elektricnog vozaca on je ekspert i naravno pokusat ce vas lazima uveriti u svoje zablude ...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
😂😂😂 Znamo da ti se činjenice ne sviđaju ali ajde da jednom čujemo nešto konkretno i od tebe, ne samo negodovanje. Koja je prava funkcija menjača? Masažer? Rukohvat za u krivinama kada se fosilci nagnu zbog visokog centra mase? Vešalica za odeću? Igračka za one koje nema šta bolje da zabavi? Simbol ponosa zadrtosti? Bolje da ne pogađam, da čujemo od tebe čemu služi, ja sam možda zabkravio, godinama sam srećan bez njega.
Podelite komentar
Dj
Za automatik bas nisam siguran, cim stisnes gas za kretanje iz mesta, motor ode na 3000 obrtaja, a na manuelnom ti mozes krenuti i sa 1000 obrtaja. Ovo je neka logika.
Podelite komentar
LD
@Dj
Automatik je dobar kada je nov i posle prvog velikog servisa njegova prica se zavrsava.Manuelni menjac je svakako bolji i njime vozac dobija svoju pravu funkciju dok je automatik izmisljen za lenje i ne preterano inteligentne vozace.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Dj
@LD: "Prava funkcija" bilo kog menjača (prenosa) je da učini očajne karakteristike SUS motora podnošljivijim. Te ne može da krene sa velikim stepenom prenosa te ne može da postigne veliko broj obrtaja dovoljan za željene brzine bez većeg, te ga žulja potrošnja sa neodgovarajućim stepenom prenosa. Sva sreća pa završavamo sa tim maltretiranjem. Menjač više nije neophodan sa savremenim kolima. Ni ručni, ni automatski, ni CVT, a i performanse i potrošnja energije daleko bolji.
Podelite komentar