Imam Citroena starog 10 godina koga pokušavam da prodam već 6 meseci i svaki mesec spuštam cenu na oglasima. Na kraju će mi istaći registracija, a onda sledi poklon nekome u vidu mog automobila.
Nemate vi pojma o životu. Ceo život vozim Francuska vozila. Delovi su bili skupi jedino 90-ih godina.
Što se tiče kvarova torzija je jedini problem jer niko ne menja semenik i Lager na njoj dok ne strada.
Servis je jeftin a i delovi. Što se tiče udobnosti ne može im priči ni jedan drugi auto.
Sin je vozio 206 1.1 benzinac kupljen sa 190000 km. Prodao ga je sa 310000 predjenih km a za to vreme zamenio samo set kvacila i jednu diznu. Ulje i filteri su menjani na 10000 km a kada je prodat gram ulja nije trošio.
Tako da sto se tice te priče o Francuzima nije tačno slušam to 40 godina vozim ih i smeškam se.
Podrzavam. Francuzi sad uopste nisu skupi za odrzavanje i hdi motori su daleko bolji od tdi. Samo je nas mentalitet u pitanju koji datira jos vremena golfa 2 ,i do dan danas. Drugar drzi auto otpad i ima brdo hdi motora od kojih ni jedan nije prodao,jer niko nikad mu nije ni trazio a tdi motora ne moze da navaša.
Bgd
Imam Citroena starog 10 godina koga pokušavam da prodam već 6 meseci i svaki mesec spuštam cenu na oglasima. Na kraju će mi istaći registracija, a onda sledi poklon nekome u vidu mog automobila.
Podelite komentar
Cane
@Bgd
Eto ja imam berlingo 2.0 hdi i malo malo me neko pita ocu li ga prodat , sve ovisi koje je auto i u kakvom je stanju
Podelite komentar
Marko
Zena moze da ti bude bilo odakle ali auto mora da bude iz Nemacke. Naravno razumem i ove sto nemaju pare za Nemca pa voze drugo, podrzavam i to.
Podelite komentar
Mile
Nikad više Alfa Romeo... To je to...
Podelite komentar
Drag6
Kupac Alfe se dvaput raduje.. Kad je kupi i kad je proda...
Podelite komentar
534
Prvo pitanje prilikom odabira novog vozila je: kako ću ga jednog dana prodati. Osim modela i marke vrlo bitnu ulogu ima i boja.
Podelite komentar
OniDE
Vozomo R klasu vec 7god ,presli 250,000km i ide dalje ,pun gas...
Podelite komentar
Giks
Nemate vi pojma o životu. Ceo život vozim Francuska vozila. Delovi su bili skupi jedino 90-ih godina. Što se tiče kvarova torzija je jedini problem jer niko ne menja semenik i Lager na njoj dok ne strada. Servis je jeftin a i delovi. Što se tiče udobnosti ne može im priči ni jedan drugi auto. Sin je vozio 206 1.1 benzinac kupljen sa 190000 km. Prodao ga je sa 310000 predjenih km a za to vreme zamenio samo set kvacila i jednu diznu. Ulje i filteri su menjani na 10000 km a kada je prodat gram ulja nije trošio. Tako da sto se tice te priče o Francuzima nije tačno slušam to 40 godina vozim ih i smeškam se.
Podelite komentar
Sasa91
@Giks
Peugeot da je udobniji od Mercedesa i Volva, de ba druze ne lupetaj, prvo probaj sve pa onda kazi a ne vozis samo pezoa i kao znas da je najudobniji.
Podelite komentar
Nex
@Giks
Podrzavam. Francuzi sad uopste nisu skupi za odrzavanje i hdi motori su daleko bolji od tdi. Samo je nas mentalitet u pitanju koji datira jos vremena golfa 2 ,i do dan danas. Drugar drzi auto otpad i ima brdo hdi motora od kojih ni jedan nije prodao,jer niko nikad mu nije ni trazio a tdi motora ne moze da navaša.
Podelite komentar
Krlja
Sa meseca se vidi samo kineski zid i fordov otpad 😜😜😜
Podelite komentar
Krljo
@Krlja
Ko se zadnji smeje najslađe se smeje ....
Podelite komentar
Kuku
@Krlja
Crni krljo to bilo nekada sada je ford auto za mnoge automobile.
Podelite komentar
Narod
Imao punta, sad imam punto evo. Samo fiat.
Podelite komentar
Ortodox RS
Sacuvaj Boze rata i Fiata!
Podelite komentar
Pa ti
@Ortodox RS
Vozi dvojku ako imaš i za to,ja cepam moj jtd!
Podelite komentar
Neko
@Ortodox RS
JTD je najbolji dizel ikad napravljen, po mišljenju mnogih stručnjaka...
Podelite komentar
MK
Znači Švabo, u svakom slučaju.
Podelite komentar
Neću da budem švabo
@MK
Švabo da budem neću!
Podelite komentar
Ja
Jedini koji ovde filozofiraju ste vi.
Podelite komentar