Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
R9
Zaposlis se, zaradis novac, kupis auto i resen problem 😄
Biciklista i vozač
Naša pravila su, barem bila, da se i biciklisti tretiraju kao vozila pune širine kao i auto. Možda ne mora baš toliko ali i bicikli moraju da manevrišu, održavaju rastojanje pa i da se prestroje pred skretanje. Vozači: ponašajte se onako kako bi voleli da se vozači ponašaju oko vas da ste vi biciklista. Biciklisti, za vas važi isto/slično: ponašajte se kako bi vi voleli da se biciklisti ponašaju da ste vi vozač. Ako vozači vas moraju da obilaze u širokom luku morate i vi njih i ne zavlačite se gde vam nije mesto.