Strucnak do strucnaka, zato smo tu dje smo.
Glavno zvanje u CG strucnjak.
Kad se motor pregreje svako zna posledice, jedino stručnjaci znaju da dolazi do samozapaljenja.
Zapaljenje dolazi potpuno od druge situacije. Većina auta ima automatsko čišćenje filtera izduvnih gasova, koji se sam aktivirao prilikom duže vožnje preko određenog broja obrtaja što se dešava kad se vozit auto putem. Al kako su na većinu auta STRUCNJACI izvadili filtere, pogasili kompjutrski eger ventile jer ro tako treba u CG, jer neumiju da poprava pe onda fušerisu...
I nije problem sa "francuzima" problem je sa STRUCNJACIMA, kad uvezeš auto on perfektno radi par godina čak dok prvi put ne dođe kod stručnjaka...
Put je savršen,istina je da je konstantno uspon oko 6% celom deonicom ali sa većim obrtajima motora i ugašenom klimom na 39 celzijusa bez problema.Jedino niko ne piše o tome da sa isključenja sa auto puta pa do glavne magistrale treba pola sata i da ima kilometar ne završenog puta i da se ide tucanikom.
Cika Velja
Lampica ko u spejs šatlu,a ne znas da je neispravan,pa moras kod majstora? Nesto ovde ne stima?!
Podelite komentar
Probisvijet
Strucnak do strucnaka, zato smo tu dje smo. Glavno zvanje u CG strucnjak. Kad se motor pregreje svako zna posledice, jedino stručnjaci znaju da dolazi do samozapaljenja. Zapaljenje dolazi potpuno od druge situacije. Većina auta ima automatsko čišćenje filtera izduvnih gasova, koji se sam aktivirao prilikom duže vožnje preko određenog broja obrtaja što se dešava kad se vozit auto putem. Al kako su na većinu auta STRUCNJACI izvadili filtere, pogasili kompjutrski eger ventile jer ro tako treba u CG, jer neumiju da poprava pe onda fušerisu... I nije problem sa "francuzima" problem je sa STRUCNJACIMA, kad uvezeš auto on perfektno radi par godina čak dok prvi put ne dođe kod stručnjaka...
Podelite komentar
Nikola
Problem je glavni sto ljudi pod odrzavanjem automobila misle na zamenim kad se pokvari.
Podelite komentar
glas severa
Put je savršen,istina je da je konstantno uspon oko 6% celom deonicom ali sa većim obrtajima motora i ugašenom klimom na 39 celzijusa bez problema.Jedino niko ne piše o tome da sa isključenja sa auto puta pa do glavne magistrale treba pola sata i da ima kilometar ne završenog puta i da se ide tucanikom.
Podelite komentar
Mehaničar
Izvadio termostat pre puta i nema problema.
Podelite komentar
Dragan R
Ako ima neispravnosti na ventilatoru ili termostatu u auto bi prokuvao posle par kilometara vožnje .
Podelite komentar