Koji benzinci troše najmanje goriva?
Kako piše Revija HAK, nemački auto-klub (ADAC) je objavio podatke o najštedljivijim modelima sa benzinskim motorima. U obzir su uzeti samo modeli kod kojih su sprovedena rigorozna i realna WLTP fabrička merenja potrošnje. Naravno, treba uzeti u obzir da i WLTP merenja imaju određena odstupanja, ali su definitivno bliža realnoj potrošnji.
Pobednici po klasama su sledeći, kod malih gradskih i potkompaktnih automobila:
- Toyota Yaris 1.5 Hybrid CVT (3,8 litara goriva na 100 km),
- Mazda 2 Hybrid Pure CVT koja koristi isti pogonski sklop kao Yaris (3,8 litara goriva),
- Renault Clio E-TECH Hybrid 145 Equilibre Automatik (4,2 litra goriva),
- Honda Jazz 1.5 i-MMD Comfort e-CVT (4,5 litara goriva),
- Suzuki Swift 1.2 Dualjet Hybrid Club (4,7 litara goriva),
- Toyota Aygo X 1.0 (4,8 litara goriva),
- Kia Picanto 1.0 Edition 7 (4,8 litara goriva),
- Suzuki Ignis 1.2 Dualjet Hybrid Club (4,9 litara goriva),
- Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid Cool (5,0 litara goriva),
- Škoda Fabia 1.0 MPI Easy (5,0 litara goriva).
Kompaktna klasa:
- Kia Niro 1.6 GDI Hybrid DCT6 (3,4 litra goriva),
- Toyota Corolla 1.8 Hybrid (4,5 litara goriva),
- Suzuki Swace 1.8 Hybrid Comfort+ CVT, praktično isti automobil kao i Corolla (4,6 litara goriva),
- Renault Arkana E-TECH Hybrid 145 Intens Automatik (4,6 litara goriva),
- Toyota C-HR 1.8 Hybrid Flow (4,9 litara goriva),
- Audi A3 Limousine 30 TFSI S tronic (4,9 litara goriva),
- Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV-X 2.0 M Hybrid (5,0 litara goriva),
- Ford Focus 1.0 EcoBoost Hybrid Cool & Connect (5,1 litar goriva),
- Škoda Scala 1.0 TSI Cool Plus (5,1 litar goriva),
- VW Golf 1.0 eTSI Life DSG (5,2 litra goriva),
- Kia Ceed 1.0 T-GDI Edition 7 (5,2 litra goriva),
- Hyundai IONIQ Hybrid (5,2 litra goriva).
Srednja klasa:
- Škoda Octavia 1.0 TSI e-TEC Ambition DSG (5,0 litara goriva),
- Toyota RAV4 2.5 Hybrid (5,6 litara goriva),
- Lexus NX 350h Automatik (5,6 litara goriva),
- Peugeot 508 1.2 PureTech 130 Active Pack EAT8 (5,8 litara goriva),
- Citroen C5 X PureTech 130 Stop&Start Feel Pack EAT8 (6,0 litara goriva),
- Audi A4 35 TFSI (6,0 litara goriva),
- Audi A5 Coupé 35 TFSI (6,0 litara goriva),
- Volvo V60 B3 Essential DKG (6,2 litra goriva),
- Mercedes-Benz C 180 9G-TRONIC (6,2 litra goriva),
- VW Passat Variant 1.5 TSI OPF Conceptline (6,3 litra goriva),
- BMW 318i Steptronic (6,3 litra goriva),
- Peugeot 5008 1.2 PureTech 130 Active Pack (6,3 litra goriva),
- BMW 420i Coupé Steptronic (6,3 litra goriva),
- Ford S-MAX 2.5 Hybrid Trend CVT (6,3 litra goriva).
Viša i visoka klasa:
- Lexus ES 300h Business Edition Automatik (5,2 litra goriva),
- Škoda Superb 1.5 TSI Active (5,9 litara goriva),
- BMW 520i Steptronic (6,1 litar goriva),
- Toyota Highlander 2.5 Hybrid Business Edition (6,6 litara goriva),
- BMW 630i Gran Turismo Steptronic (6,8 litara goriva)
U vreme kada cene goriva divljaju, štedljivost automobila je postala jedna od najpoželjnijih karakteristika. Za mnoge će biti važnija i od bogate opreme ili snažnijeg motora.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Sremcica
Haahaa kako da ne, daj boze svaki od navedenih auta da troši 7l po gradu daajjjj bozee a pustite me otvorenog puta i te potrošnje koju ste vi izračunali još pogotovo kad se uzme u obzir i kvalitet našeg goriva!
Podelite komentar
ajs
Ovi hibridi trose ko tenk bre! Sta bi bilo da nisu hibridi! Hibrid 1.0 trosi 5 litara!!!
Podelite komentar
Oop
Najmanje troše ovi sto se ne voze, garažirani
Podelite komentar