Elektro lazov nastavlja s svojim nebulozama , vec sam ti napisao mnogi nece nikad kupit,vozit problem na baterije a mnogi ce se s baterija vratit proverenoj i prakticnoj klasicnoj tehnologiji i ti tu hvala bogu ne mozes nista , ukratko nebitan si !!!
🤣🤣🤣🤣 Misliš provereno lošoj, dobroj za reketaše? Za tvoju informaciju, električna tehnologija je proverenija od fosilne. Električnih pogona ima svuda i na mestima gde fosilci ne mogu ni da priđu - npr. dizel lokomotive zapravo ne postoje, u pitanju su električne sa generatorom. Bolja i udobnija vožnja, pogotovo u opsegu situacija u kojima se nalazi preko 99% ljudi (bukvalno, nije hiperbola). Praktičnost sa foailcima ne postoji. Vidite se na to što ste se navikli na konstantno maltretiranje pa i ne primećujete više. Ja ne moram baš ništa da uradim, sve je već jasno gde svet ide. Dovoljno je da ukažem na to da baš ništa, nikada, nisi zapravo imao konkretno i pozitivno da kažeš da svoju omiljenu muku, pardon, fosilny tehnologiju već samo prazne priče ponavljaš i tvrdiš da ceo obavešten svet laže. Kao i ranije, želiim ti što manje bolja i što brži oporavak.
0. Vozite savremen auto, zaboravite zastarelu tehnologiju na gorivo. Može da vam uštedi i do 95% novca u nekim slučajevima (da, plaćate samo 5% onoga što bi inače morali).
1. Vozite ujednačeno. Tačno, mada u manjoj meri sa električnim nego sa fosilnim. Bolje reći da izbegavate staromodne kočnice i da se oslannate što je više regenerativne (u Teslama se same aktiviraju kao "motorne kočnice" pri prebacivanju u nižu brzinu sa zastarelom tehnologijom). Još važnije, za sve tehnologije: vozite kao i ostali saobraćaj - ni brže, ni sporije, već u liniji sa njima. Otpor vazduha se smanjuje.
2. Klima uređaj je daleko manje problematičan sa savremenim kolima bez zastarelih SUS motora. Klima uređaji imaju zasebne, efikasne motore koji rade po potrebi.
3. Pritisak u gumama: Jednako važno za sve.
4. Nepotrebna masa: Tačno ali ne brinite mnogo o ovome sa savremenim električnim. Zastareli (SUS) pogoni svu energiju koju utroše na ubrzanje veće mase izgube na trošenje kočnica pri usporavanju, dok električni tu energiju vraćaju do oko 80%. Hibridi imaju svoje probleme. Sama masa tokom vožnje ujednačenom brzinom ima efekta samo na malo povećani otpor kotrljanja.
5. Izbegavajte gužve u saobraćaju. Tačno u smislu ujednačene vožnje. Daleko manji je problem sa električnim pogonom jer radi baš samo kada treba.
6. Planiranje vožnje da bi se motor zagrejao. Eh taj prošli vek opet udara...
7. "Izaberite automobil koji troši manje goriva" treba da kaže "koji ne troši gorivo uopšte" ili "troši manje energije".
8. Svakodnevna nega automobila: Pazi da neću. Ne treba ja da brinem o zastareloj tehnologiji nego savremena o meni. Prvo "redovno" održavanje na 300.000 km (trista hiljada km) - kočnice.
Evo tebe opet ali neces da mislis ili nemas s cim, koliko je potrebno zagaditi ovu planetu da bi se dobio litijum za bateriju tog alektro automobila,koliko je potrebno zagaditi da se ta baterija reciklira,koliko je potrebno struje da se puni ta baterija a struju opet dobijamo iz fosilnih goriva,iz nuklearnih koji trajno ili dugorocno zagade planetu i da ne nabrajam jer tome kraja nema
Sve sto kao ustedis na elektro autu na kraju te stigne, klepi te po usima i naplati sve. Servis baterija, kocnica i ostalog je mnogostruko skuplji nego mali ili veliki servis kod auta na gorivo.
Текст је рационалан али људи из града погрешно тумаче савете.
На селу зими ако је врућина у кући домаћин смањи интезитет ватре а грађани отворе прозор на кипу !
Отварајте прозор зими кад будете плаћали грејање по потрошњи па ће те разумети шта значи штедети и возити нормално !±
Roki
Elektro lazov nastavlja s svojim nebulozama , vec sam ti napisao mnogi nece nikad kupit,vozit problem na baterije a mnogi ce se s baterija vratit proverenoj i prakticnoj klasicnoj tehnologiji i ti tu hvala bogu ne mozes nista , ukratko nebitan si !!!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
🤣🤣🤣🤣 Misliš provereno lošoj, dobroj za reketaše? Za tvoju informaciju, električna tehnologija je proverenija od fosilne. Električnih pogona ima svuda i na mestima gde fosilci ne mogu ni da priđu - npr. dizel lokomotive zapravo ne postoje, u pitanju su električne sa generatorom. Bolja i udobnija vožnja, pogotovo u opsegu situacija u kojima se nalazi preko 99% ljudi (bukvalno, nije hiperbola). Praktičnost sa foailcima ne postoji. Vidite se na to što ste se navikli na konstantno maltretiranje pa i ne primećujete više. Ja ne moram baš ništa da uradim, sve je već jasno gde svet ide. Dovoljno je da ukažem na to da baš ništa, nikada, nisi zapravo imao konkretno i pozitivno da kažeš da svoju omiljenu muku, pardon, fosilny tehnologiju već samo prazne priče ponavljaš i tvrdiš da ceo obavešten svet laže. Kao i ranije, želiim ti što manje bolja i što brži oporavak.
Podelite komentar
Elektro-vozač
0. Vozite savremen auto, zaboravite zastarelu tehnologiju na gorivo. Može da vam uštedi i do 95% novca u nekim slučajevima (da, plaćate samo 5% onoga što bi inače morali). 1. Vozite ujednačeno. Tačno, mada u manjoj meri sa električnim nego sa fosilnim. Bolje reći da izbegavate staromodne kočnice i da se oslannate što je više regenerativne (u Teslama se same aktiviraju kao "motorne kočnice" pri prebacivanju u nižu brzinu sa zastarelom tehnologijom). Još važnije, za sve tehnologije: vozite kao i ostali saobraćaj - ni brže, ni sporije, već u liniji sa njima. Otpor vazduha se smanjuje. 2. Klima uređaj je daleko manje problematičan sa savremenim kolima bez zastarelih SUS motora. Klima uređaji imaju zasebne, efikasne motore koji rade po potrebi. 3. Pritisak u gumama: Jednako važno za sve. 4. Nepotrebna masa: Tačno ali ne brinite mnogo o ovome sa savremenim električnim. Zastareli (SUS) pogoni svu energiju koju utroše na ubrzanje veće mase izgube na trošenje kočnica pri usporavanju, dok električni tu energiju vraćaju do oko 80%. Hibridi imaju svoje probleme. Sama masa tokom vožnje ujednačenom brzinom ima efekta samo na malo povećani otpor kotrljanja. 5. Izbegavajte gužve u saobraćaju. Tačno u smislu ujednačene vožnje. Daleko manji je problem sa električnim pogonom jer radi baš samo kada treba. 6. Planiranje vožnje da bi se motor zagrejao. Eh taj prošli vek opet udara... 7. "Izaberite automobil koji troši manje goriva" treba da kaže "koji ne troši gorivo uopšte" ili "troši manje energije". 8. Svakodnevna nega automobila: Pazi da neću. Ne treba ja da brinem o zastareloj tehnologiji nego savremena o meni. Prvo "redovno" održavanje na 300.000 km (trista hiljada km) - kočnice.
Podelite komentar
Map
@Elektro-vozač
Evo tebe opet ali neces da mislis ili nemas s cim, koliko je potrebno zagaditi ovu planetu da bi se dobio litijum za bateriju tog alektro automobila,koliko je potrebno zagaditi da se ta baterija reciklira,koliko je potrebno struje da se puni ta baterija a struju opet dobijamo iz fosilnih goriva,iz nuklearnih koji trajno ili dugorocno zagade planetu i da ne nabrajam jer tome kraja nema
Podelite komentar
Sasa91
@Elektro-vozač
Sve sto kao ustedis na elektro autu na kraju te stigne, klepi te po usima i naplati sve. Servis baterija, kocnica i ostalog je mnogostruko skuplji nego mali ili veliki servis kod auta na gorivo.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Map, Sasa91: javite se kada to malo bolje proučite, dalje od svojih auspuha.
Podelite komentar
Go go
@Elektro-vozač
Dizel je zakon!!!
Podelite komentar
Sasa91
Vozim Volva 3.0 benzin biturbo, trosi 17 litara i ne pada mi na pamet da stedim ili kupujem dizela jer cef je cef, cef nije skup.
Podelite komentar
Гаргамел
@Sasa91
Овај текст је намењен људима који хоће да уштеде а не вама !
Podelite komentar
Trange-frange
I nemojte da, jedete 3 puta dnevno, sedite u mraku i videcete kako ce vam u zivotu bolje krenutu!
Podelite komentar
Гаргамел
@Trange-frange
Текст је рационалан али људи из града погрешно тумаче савете. На селу зими ако је врућина у кући домаћин смањи интезитет ватре а грађани отворе прозор на кипу ! Отварајте прозор зими кад будете плаћали грејање по потрошњи па ће те разумети шта значи штедети и возити нормално !±
Podelite komentar