Efikasna vožnja: Kako smanjiti trošak goriva?

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Trange-frange
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Roki

    10. maj 2022 | 21:43

    Elektro lazov nastavlja s svojim nebulozama , vec sam ti napisao mnogi nece nikad kupit,vozit problem na baterije a mnogi ce se s baterija vratit proverenoj i prakticnoj klasicnoj tehnologiji i ti tu hvala bogu ne mozes nista , ukratko nebitan si !!!

  • Elektro-vozač

    10. maj 2022 | 15:00

    0. Vozite savremen auto, zaboravite zastarelu tehnologiju na gorivo. Može da vam uštedi i do 95% novca u nekim slučajevima (da, plaćate samo 5% onoga što bi inače morali). 1. Vozite ujednačeno. Tačno, mada u manjoj meri sa električnim nego sa fosilnim. Bolje reći da izbegavate staromodne kočnice i da se oslannate što je više regenerativne (u Teslama se same aktiviraju kao "motorne kočnice" pri prebacivanju u nižu brzinu sa zastarelom tehnologijom). Još važnije, za sve tehnologije: vozite kao i ostali saobraćaj - ni brže, ni sporije, već u liniji sa njima. Otpor vazduha se smanjuje. 2. Klima uređaj je daleko manje problematičan sa savremenim kolima bez zastarelih SUS motora. Klima uređaji imaju zasebne, efikasne motore koji rade po potrebi. 3. Pritisak u gumama: Jednako važno za sve. 4. Nepotrebna masa: Tačno ali ne brinite mnogo o ovome sa savremenim električnim. Zastareli (SUS) pogoni svu energiju koju utroše na ubrzanje veće mase izgube na trošenje kočnica pri usporavanju, dok električni tu energiju vraćaju do oko 80%. Hibridi imaju svoje probleme. Sama masa tokom vožnje ujednačenom brzinom ima efekta samo na malo povećani otpor kotrljanja. 5. Izbegavajte gužve u saobraćaju. Tačno u smislu ujednačene vožnje. Daleko manji je problem sa električnim pogonom jer radi baš samo kada treba. 6. Planiranje vožnje da bi se motor zagrejao. Eh taj prošli vek opet udara... 7. "Izaberite automobil koji troši manje goriva" treba da kaže "koji ne troši gorivo uopšte" ili "troši manje energije". 8. Svakodnevna nega automobila: Pazi da neću. Ne treba ja da brinem o zastareloj tehnologiji nego savremena o meni. Prvo "redovno" održavanje na 300.000 km (trista hiljada km) - kočnice.

  • Sasa91

    10. maj 2022 | 13:39

    Vozim Volva 3.0 benzin biturbo, trosi 17 litara i ne pada mi na pamet da stedim ili kupujem dizela jer cef je cef, cef nije skup.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA