Kupujete polovnjak sa 100.000 km? Ovih 20 modela su možda najisplativija investicija
Svaki kvar se evidentira i unosi u procenu, a posle 100.000 km automobili se rastavljaju i stručnjaci proveravaju stanje
Prilikom kupovine novog automobila stvari su prilično jasne. Ali, šta ako kupujete polovnjak sa 100.000 pređenih kilometara, koje modele ciljati i na koje detalje treba pripaziti?
Na opsežnom testu izdržljivosti, nemački Auto Bild otkrio je koji modeli se nameću kao dobra kupovina, prenosi Jutarnji.hr.
Najpouzdaniji modeli nakon 100.000 pređenih km
20. Kia Ceed 1.6 GDi - Korejski kompakt skupio je manje negativnih bodova od lidera klase VW Golfa. Jedine probleme predstavlje sistem start-stop.
19. Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS - Jedina stvar koju hitno treba popraviti je navigacioni sistem. Sve ostalo zaslužuje odličnu ocenu.
18. Mercedes C 250 d (W205) 4Matic - Nakrcan je osetljivom tehnologijom koja do kraja testa ipak nije zakazala. Najviše impresionira kvalitet materijala u enterijeru.
17. Mini Countryman - Jedinu neplaniranu posetu servisu izazvao je kvar centralnog digitalnog ekrana.
16. Hyundai Tucson 2.0 CRDi 2WD - Motor i menjač rade kao prvog dana. Prilikom rastavljanja uočene su samo sitnice poput tačkica rđe na karoseriji.
15. Hyundai i30 SW 1.6 CRDI - Korejska marka vrlo je pouzdana i ne stvara probleme kupcima. Zamerka ide na račun loše izolacije.
14. BMW X1 xDrive20i - Glatko pređenih 100.000 kilometara, jedino je navigacija pokazivala manjkavosti.
13. Ford Focus 2.0 EcoBlue - Focus je na kraju testa bio u vrhunskoj formi. Pojavila se tek neprimetna površinska rđa.
12. VW Tiguan 2.0 TSI - Tek prilikom rastavljanja uočena je greška: sitna korozija na donjij ivici prtljažnika.
11. Volvo XC60 D4 - SUV opravdava svoju visoku cenu, motor je i posle 100.000 km u vrhunskoj formi, ali Volvo bi trebalo da iskoreni rđu na podvozju.
10. Kia Sportage 2.0 CRDi AWD - Pouzdanost na najvišem nivou, Kia se odavno prestala izdvajati samo po ceni i postala je veliki konkurent nemačkim modelima.
9. VW Golf Sportsvan 1.4 TSI - Uverljivo i bez kvarova prešao 100.000 km pa je test produžen za još 50.000 km. I tu deonicu je prošao bez problema.
8. Toyota Prius IV - Tehničke komponente nisu potrošene, pronađeni su tek sitni tragovi korozije na karoseriji.
7. Mazda CX-5 Skyactiv-D 184 AWD - Prošla test bez značajnijih nedostataka, jedva primetna korozija počela se pojavljivati ispod prtljažnika.
6. Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet - Bez problema prošao test izdržljivosti, nakon rastavljanja pronađena je rđa na podvozju.
5. Audi A4 B9 Avant 2.0 TFSI - Prilikom rastavljanja nakon 100.000 km nisu uočeni problemi ni bilo kakvi razlozi za reklamaciju.
4. Seat Ateca 1.4 Eco TSI - Nakon dužih putovanja, nekoliko vozača se požalilo na bolove u leđima, inače se radi o besprekornom automobilu.
3. Audi A6 Avant 2.0 TDI - Nakon gotovo 115.000 kilometara, osim parking senzora, nije zabeležen nijedan kvar.
2. BMW Z4 - Prošao je test izdržljivosti od 100.000 km bez bilo kakvih komplikacija.
1. Audi A3 Sportback 1.4 TFSI - Nema kvara, nema štete. Završni pregled nakon rastavljanja nije otkrio nikakve probleme.
Video: Drska krađa skupocenog auto dela: Katalizator sa kola skinuli za manje od 30 sekund
(Telegraf.rs/Jutarnji.hr)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Sibin
Ma nemoguce da golf nije na prvom mestu, hahahhaa???!!!
Podelite komentar