Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Flojd
Vozio sam auto 4 godine i presao oko 150 hiljada km,bio u vise zemalja i resim jednom da pogledam sta imam u bunkeru kad ono...nwma nista,ni prve pomoći ni sajle,sijalica,prsluka samo glupi set za krpljenje guma koji siguran sam ne bih ni uspeo da upotrebim kako treba....i sve je bilo ok.Da sam naisao na saobraćajku i da sam imao prvu pomoć nemam pojma šta bih s njom,verovatno bih pao u mesvest kad bih video povređene,da mi je crkla sijalica sta bih radik?Treba da rasklopim pola maske da bih dosao do farova a ja to niti umem niti imam alata za to tako da bih morao kod majstora i za to....znaci isto mi se vata imao nemao sve te gluposgi sa sobom.Jedino bi mi valjao rezerni tocak i protivpozarni aparat sve istalo dzabe...
joja
Jel treba da imamo kacigu ako izadjemo na auto-put?
A bre
Truba 🎺ako ne radi, kod mene nema prolaska.