Šta donosi čip tjuning i da li bolje "čipovati" benzinca ili dizelaša?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
BOSANAC
Meni traze 400€ za cipiranje mog auta disela od 313 ks i dobijam 37 ks, to je 350. nije potrebno bacar pare u te stvari. Bolje otic negdje za vikend i 2-3 dana uzivat sa nekom damom.
BOSANAC
Najbolje je necipirat motor, ako neko to zeli, bolje je dizel cipirat od benzinca.
Boki
Vw 1.6 tdi 2014 je imao 105ks, 2015-2016 imao je 110ks od 2017-2018 imao je 115ks, mislite da su zamenili samo softver?