Pet razloga zbog kojih su trocilindarski motori efikasniji od većih agregata

Osnovna prednost motora koji se oslanjaju na rad tri klipa se ogleda u sniženoj potrošnji goriva, a to nije sve...

Komentari

  • Neko

    5. oktobar 2021 | 21:17

    Škoda Fabija 1.0 sa 3 cilindra, 2020 godište. Uzbrdo ne možeš krenuti, a sa klimom jedva kreće po ravnom. Mora dobro podići obrtaje pa tek onda može da krene.

    • 6. oktobar 2021 | 08:32

      Bocki

      @Neko

      Škoda Rapid, isti motor, 2019 godište, veći i tezi auto, klima na maksimum, ide i vuče na ravnom i uzbrdo bez problema. Autoput 130 km/h, prosek 5l. 🤔

  • Joca

    5. oktobar 2021 | 09:35

    Na Paragovu se rasplace kad ugleda pred sobom Venac... Mante se nebjloza o prednostima 3 cilindra... Moze po gradu...recimo Subotici... Vec NS sa periferijom (Paragovo, ...Karlovci...), Nije to to. I jos nesto posle 100kkm vec je za pod presu....Znaci samo novo dolazi u obzir

  • Realno

    4. oktobar 2021 | 22:56

    Ne nasedajte ljudi na te troklipce , nema auta bez 4+cilindra.

  • Sjenka

    4. oktobar 2021 | 19:14

    Vozim 3 klipa u 2.5 litara masini nema greske. TRIUMPH Rocket 3. Ne pricajte gluposti o brdu i nema snage.

    • 5. oktobar 2021 | 20:12

      Realno

      @Sjenka

      Vozio sam i kazem ti da nema.

    • 5. oktobar 2021 | 20:34

      Crni

      @Sjenka

      Koliko mi je poznato nema motora tri cilindra sa zapreminom 2.5 l pre ce biti pet cilindara.

  • Ezra

    4. oktobar 2021 | 10:15

    A da trose 1,5 litara na deset km,

  • boki

    4. oktobar 2021 | 08:44

    Na smartu se bas "dobro" pokazao, cim predjes 100000km mozes da ga bacis

    • 4. oktobar 2021 | 10:13

      Ezra

      @boki

      Nece biti, radis generalnu, a100 hijada km. To ti je jedno 8 godina voznje, po gradu, a ti vozis porseja, a mnogo si pakostan druze, ne valja tako

  • 1111

    4. oktobar 2021 | 07:50

    Kao i uvek , negativne komentare ostavljajuü ljudi koji nemaju 3 cilindra. Motori su efikasniji jer im se krug radilice deli na 3x120 stepeni a kod 4 cilindra na 2x180 stepeni x2. A habanje je vece ako hladan motor lupas po gasu, ne odrzavas na vreme i vozid kratke relacije. Usput motori od 1 l i nisu bas planirani da budu drumske krstarice. Auto bi trebalo kupiti zbog namene a ne za koliko imas para.

  • JO

    4. oktobar 2021 | 00:33

    3 cilindra. Upališ klimu i kad vidi brdo sam se okreće nazad.

  • V8 biturbo

    3. oktobar 2021 | 17:14

    Ovakva auta su iskljucivo za penzionere eto do crkve nedeljom,na pijac po luk..nema to snage da krene kad treba i motori su nejaki zato brzo crkavaju,dzaba im mala potrosnja

    • 3. oktobar 2021 | 17:44

      nibrS

      @V8 biturbo

      VW Polo 2002 godište 1,4 TDI 370000 kilometara, uz redovan servis do sada samo korpa i lamela zamijenjene...

    • 3. oktobar 2021 | 18:15

      Qm®

      @V8 biturbo

      Nabiju oni njima snagu, ali to ne znači da im je potrošnja manja. Samo im se smanjuje vek zbog većeg broja obrtaja.

  • beast

    3. oktobar 2021 | 17:02

    Vise se haba, i manje prelazi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA