Škoda Fabija 1.0 sa 3 cilindra, 2020 godište. Uzbrdo ne možeš krenuti, a sa klimom jedva kreće po ravnom. Mora dobro podići obrtaje pa tek onda može da krene.
Na Paragovu se rasplace kad ugleda pred sobom Venac... Mante se nebjloza o prednostima 3 cilindra... Moze po gradu...recimo Subotici... Vec NS sa periferijom (Paragovo, ...Karlovci...), Nije to to. I jos nesto posle 100kkm vec je za pod presu....Znaci samo novo dolazi u obzir
Kao i uvek , negativne komentare ostavljajuü ljudi koji nemaju 3 cilindra. Motori su efikasniji jer im se krug radilice deli na 3x120 stepeni a kod 4 cilindra na 2x180 stepeni x2. A habanje je vece ako hladan motor lupas po gasu, ne odrzavas na vreme i vozid kratke relacije. Usput motori od 1 l i nisu bas planirani da budu drumske krstarice. Auto bi trebalo kupiti zbog namene a ne za koliko imas para.
Ovakva auta su iskljucivo za penzionere eto do crkve nedeljom,na pijac po luk..nema to snage da krene kad treba i motori su nejaki zato brzo crkavaju,dzaba im mala potrosnja
Neko
Škoda Fabija 1.0 sa 3 cilindra, 2020 godište. Uzbrdo ne možeš krenuti, a sa klimom jedva kreće po ravnom. Mora dobro podići obrtaje pa tek onda može da krene.
Podelite komentar
Bocki
@Neko
Škoda Rapid, isti motor, 2019 godište, veći i tezi auto, klima na maksimum, ide i vuče na ravnom i uzbrdo bez problema. Autoput 130 km/h, prosek 5l. 🤔
Podelite komentar
Joca
Na Paragovu se rasplace kad ugleda pred sobom Venac... Mante se nebjloza o prednostima 3 cilindra... Moze po gradu...recimo Subotici... Vec NS sa periferijom (Paragovo, ...Karlovci...), Nije to to. I jos nesto posle 100kkm vec je za pod presu....Znaci samo novo dolazi u obzir
Podelite komentar
Realno
Ne nasedajte ljudi na te troklipce , nema auta bez 4+cilindra.
Podelite komentar
Sjenka
Vozim 3 klipa u 2.5 litara masini nema greske. TRIUMPH Rocket 3. Ne pricajte gluposti o brdu i nema snage.
Podelite komentar
Realno
@Sjenka
Vozio sam i kazem ti da nema.
Podelite komentar
Crni
@Sjenka
Koliko mi je poznato nema motora tri cilindra sa zapreminom 2.5 l pre ce biti pet cilindara.
Podelite komentar
Ezra
A da trose 1,5 litara na deset km,
Podelite komentar
boki
Na smartu se bas "dobro" pokazao, cim predjes 100000km mozes da ga bacis
Podelite komentar
Ezra
@boki
Nece biti, radis generalnu, a100 hijada km. To ti je jedno 8 godina voznje, po gradu, a ti vozis porseja, a mnogo si pakostan druze, ne valja tako
Podelite komentar
1111
Kao i uvek , negativne komentare ostavljajuü ljudi koji nemaju 3 cilindra. Motori su efikasniji jer im se krug radilice deli na 3x120 stepeni a kod 4 cilindra na 2x180 stepeni x2. A habanje je vece ako hladan motor lupas po gasu, ne odrzavas na vreme i vozid kratke relacije. Usput motori od 1 l i nisu bas planirani da budu drumske krstarice. Auto bi trebalo kupiti zbog namene a ne za koliko imas para.
Podelite komentar
JO
3 cilindra. Upališ klimu i kad vidi brdo sam se okreće nazad.
Podelite komentar
V8 biturbo
Ovakva auta su iskljucivo za penzionere eto do crkve nedeljom,na pijac po luk..nema to snage da krene kad treba i motori su nejaki zato brzo crkavaju,dzaba im mala potrosnja
Podelite komentar
nibrS
@V8 biturbo
VW Polo 2002 godište 1,4 TDI 370000 kilometara, uz redovan servis do sada samo korpa i lamela zamijenjene...
Podelite komentar
Qm®
@V8 biturbo
Nabiju oni njima snagu, ali to ne znači da im je potrošnja manja. Samo im se smanjuje vek zbog većeg broja obrtaja.
Podelite komentar
beast
Vise se haba, i manje prelazi.
Podelite komentar