Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Neko
Škoda Fabija 1.0 sa 3 cilindra, 2020 godište. Uzbrdo ne možeš krenuti, a sa klimom jedva kreće po ravnom. Mora dobro podići obrtaje pa tek onda može da krene.
Joca
Na Paragovu se rasplace kad ugleda pred sobom Venac... Mante se nebjloza o prednostima 3 cilindra... Moze po gradu...recimo Subotici... Vec NS sa periferijom (Paragovo, ...Karlovci...), Nije to to. I jos nesto posle 100kkm vec je za pod presu....Znaci samo novo dolazi u obzir
Realno
Ne nasedajte ljudi na te troklipce , nema auta bez 4+cilindra.