Boja automobila znatno utiče na cenu polovnjaka: Ova obara cenu čak 27 odsto
Prilikom odabira automobila, dobro povedite računa o boji vozila, jer to sutra može da vas "udari po džepu". Nemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de sprovela je veliko istraživanje koje pokazuje da izbor boje može da vam zada glavobolje prilikom prodaje i znatno umanji cenu vašeg četvorotočkaša.
Kako piše Revija HAK, na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 odsto od prosečne cene vozila, srebrnoj 25 odsto, zlatnoj 23,1 odsto, crvenoj 11,5 odsto, plavoj 9,8, a zelenoj 1,3 odsto.
Možda je crvena odličan izbor za Ferari, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput Volkswagen Passata ili BMW-a serije 5, ta boja je neprikladna, odnosno doneće vam glavobolje pri prodaji, navodi Mobile.de.
Nećete pogrešiti ako kupite narandžasto vozilo (sve, naravno, zavisi od klase) jer ona donosi 5,4 odsto višu cenu od proseka pri prodaji vozila, još bolji izbor su bela sa 5,9 odsto, crna s 9,5 odsto, siva s 9,7 odsto i žuta s 13,3 odsto.
Isti automobili sa živopisnijim bojama, prema pisanju Mobile.de, mnogo se manje pretražuju i gledaju na internet oglasima nego oni s neutralnijim bojama poput sive ili crne.
Uvek imajte na umu da boja mora da odgovara klasi automobila, odnosno nekakvim prosecima, ukoliko želite dobro da prodate polovno vozilo. Savet je i da izbegavate i trendovske boje, koje su u modi neko vreme, ali brzo će postati "trn u oku".
Video: Ovaj automobil je san svakog muškarca
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ccc
Ceo život vozio crnu boju. Jedva kupio sivi auto na nagovor supruge. Kada sam shvatio koliko se slabije prlja nego crni, nikad više drugu boju uznti neću.
Podelite komentar
Gorana
Siva metalik najbolja i najlepsa boja...
Podelite komentar
Vuk
Da, i ako ja jedna strana tamnija ili svetlija?!
Podelite komentar