Imao sam i manuelaca i automatika, automatika trenutno vozim i bolji mi je, sa njim si rastereceniji, nemas obaveze oko saltanja, slobodna lijeva noga i desna ruka, mozes slobodno da se vozikas i curicu mazis pored sebe. 😜
Novi automatski mnjači bolje usklađuju prenos, ali činjenica je da su stari pouzdaniji jer su robusniji i manje komplikovani. Takođe vozač može imati uticaj i na rad automatika ako uskladi gas i brzinu.
Automatik je gospodski I za gospodu to nije auto za ludake, to je toliko unapredjen da ce se pre saltac pokvariti nego automat. Ima I sa 10 brzina bez stepena vi maltene neznate u kojoj ste brzini, a mozete ga koristiti I kao manuelac al nije potrebno. Danasnji automat je za gospodu .
Ja ne zivim u tako velikom gradu, pa mi automatik nije potreban, a i navikao sam na manuelca. Imao sam automatika, noga sama leti da stisne kvacilo, jednostavno je navika navika. Prodao sam ga i opet kupio manuelca.
Vozim Toyotu Prius sa automatskim cvt menjačem i sve moje kolege možemo samo da se pohvalimo ovim menjačem jer prelaze po milion km samo sa redovnim menjanjem ulja.
Ceo zivot vozim na saltanje(kurblamatik), pre 3 meseca sam kupio automatik za Bg guzvu preporod za zivce i telo.Ko se mnogo smuca po gradu spas je matic ako ume i moze da ga priusti coek.Nasi ljudi beze od njega zbog troskova odrzavanja i mogucih skupih kvarova kod polovnih vozila zato je bitno predznanje i sreca ubosti primerak koji ce sluziti. Prema nekom mom istrazivanju( pricao sa dosta baraba majstora i strutcnjaka) za nase podneblje najbolji su 5g tronik( Mercedes) i Dsg 6 ( VW) sa oznakom DQ 250 sto se tice izdrzljivosti i servisa. Servisni interval oko 60 000km cena servisa menjaca od 100 do 150e zavisi ko vas kako klepi. Pa sa sad ko sta voli i moze da priusti ....
Nema lepše od saltanja brzine...cemu voznja ako automobil sve radi san?Još da ukljucis auto pilota i sta ti ostaje,Automatike su izmislili Ameri za dvoje idiotske gradane kojima je bilo tesko da nauce da menjaju brzine ali npr Mustang se i dalje pravi ssmo s manuelnim menjačem.
Dal si nekada bio u Americi i nasao se u guzvi… to su milionsi gradovi, pa samo drzava ilanois ima stanovnika koliko tri Srbije, sta mislis koji je menjac orakticiniji kad milion puta stanes i krenes… a mustang, skoro vece gluposti neko nije napisao, svaki mustang ti dolazi sa automatikom, jedino ga u celgiju i gt modelima mozes dobiti sa manuelnim. A ecobust 2.3 ili v6 su automaciti
Uvek Sam vise voleo manuelni menjac pogotovo dok Sam bio madji,ali sada u ovim guzvama I ovom haosu od guzvi gde god da krenes mislim da je automatic majka
El vozac lazov! Ti si se nasao da solis pamet a nemas osnovnog pojma kako stvari funkcijonisu... Srecom svi su provalili kakav si lazazov pa tvoje gluposti nemaju nikakvo znacenje!!!
5. Ni jedan od četiri ponuđene opcije već bez ikakvog menjača, ručnog ili automatskog, naravno, sa direktnim i/ili fiksnim prenosom. Najduže traje a daje najbolji ugođaj u vožnji, pogotovo pri ubrzanju. Ovo, naravno, važi samo za savremena kola, ne za fosilce kojima je menjač neophodan da za ublažavanje značajnih problema koje imaju.
@Map: dođi pa se uveri u svoje tvrdnje. @tehnički pregled: Naprotiv, ali jesam naučio / spoznao neke stvari koje neki drugi nisu imali prilike (iako nekim, na sreću retkim, od njih im to ne smeta da tvrde da svejedno jesu posisali svu pamet).
@LU: Ne znam! Odavno sam premašio to. Zamena cele moje baterije bi koštala više ali joj je vek bar tri puta duži. Sa sve zamenom baterije (koja ne mora cela da se menja već samo moduli), kada dođe vreme, isplativije je nego fosilci kod kojih takođe ima velikih pojedinačnih izdataka dodatno na silne redovne i česte izdatke pod paravanom "održavanje" kojih kod električnih nema (menjam gume i dolivam tečnost za pranje stakla, bukvalno, i kočnice traju preko 300.000 - trista hiljada km). Zamena baterije u mom slučaju bi mogla da traje 90 sekundi - automatski je izmenljiva.
Sasa91
Imao sam i manuelaca i automatika, automatika trenutno vozim i bolji mi je, sa njim si rastereceniji, nemas obaveze oko saltanja, slobodna lijeva noga i desna ruka, mozes slobodno da se vozikas i curicu mazis pored sebe. 😜
Podelite komentar
E ovako
@Sasa91
Automatik je za Invalide ♿
Podelite komentar
E ovako
Automatik je za Invalide ♿
Podelite komentar
ss
@E ovako
Nije ti bilo jasno prvi put kad su dobio skoro 50 minusa.
Podelite komentar
DRagutin
Automatski menjač i tačka! Mogao bih puno razloga da navedem zašto je bolji od manuelca ali drugi put....
Podelite komentar
Boki
Novi automatski mnjači bolje usklađuju prenos, ali činjenica je da su stari pouzdaniji jer su robusniji i manje komplikovani. Takođe vozač može imati uticaj i na rad automatika ako uskladi gas i brzinu.
Podelite komentar
V8
Manuelni....
Podelite komentar
Zoka
Smesna rasprava, bolje je ono sto vise volis...
Podelite komentar
Sax
Automatski naravno, posebno zbog beogradski guzvi. Na mecki e automatik zakon.
Podelite komentar
Bruce Lee
Trenutno vozim manuelni menjač ali pre toga sam vozio Kia i Audi sa automatskim menjačem. Mogu samo da kažem da je automatski menjač zakon.
Podelite komentar
Prava stvar
Automatik je gospodski I za gospodu to nije auto za ludake, to je toliko unapredjen da ce se pre saltac pokvariti nego automat. Ima I sa 10 brzina bez stepena vi maltene neznate u kojoj ste brzini, a mozete ga koristiti I kao manuelac al nije potrebno. Danasnji automat je za gospodu .
Podelite komentar
E ovako
Automatik je za Invalide ♿
Podelite komentar
nibrS
@E ovako
Blago tebi sa tvojim mozgom...
Podelite komentar
Dejan
Ja ne zivim u tako velikom gradu, pa mi automatik nije potreban, a i navikao sam na manuelca. Imao sam automatika, noga sama leti da stisne kvacilo, jednostavno je navika navika. Prodao sam ga i opet kupio manuelca.
Podelite komentar
Deki
Ni automatski ni manuelni, u stvari ni auto nemam
Podelite komentar
Taxista
Vozim Toyotu Prius sa automatskim cvt menjačem i sve moje kolege možemo samo da se pohvalimo ovim menjačem jer prelaze po milion km samo sa redovnim menjanjem ulja.
Podelite komentar
Djuro
@Taxista
Cvt naj gori automatski menjac!
Podelite komentar
Manuelac
Automatik je za sve kojima je teško da nauče da brzine idu u H
Podelite komentar
Miloje
Ceo zivot vozim na saltanje(kurblamatik), pre 3 meseca sam kupio automatik za Bg guzvu preporod za zivce i telo.Ko se mnogo smuca po gradu spas je matic ako ume i moze da ga priusti coek.Nasi ljudi beze od njega zbog troskova odrzavanja i mogucih skupih kvarova kod polovnih vozila zato je bitno predznanje i sreca ubosti primerak koji ce sluziti. Prema nekom mom istrazivanju( pricao sa dosta baraba majstora i strutcnjaka) za nase podneblje najbolji su 5g tronik( Mercedes) i Dsg 6 ( VW) sa oznakom DQ 250 sto se tice izdrzljivosti i servisa. Servisni interval oko 60 000km cena servisa menjaca od 100 do 150e zavisi ko vas kako klepi. Pa sa sad ko sta voli i moze da priusti ....
Podelite komentar
Nebojsa
@Miloje
DSG nije automatski menjac!
Podelite komentar
Nebojsa
@Miloje
DSG nije automatski menjac!
Podelite komentar
Miki
Vozila sa automatskim menjacem su kao ortopedska vozila
Podelite komentar
As
@Miki
Samo automatik
Podelite komentar
Manuel
Nema lepše od saltanja brzine...cemu voznja ako automobil sve radi san?Još da ukljucis auto pilota i sta ti ostaje,Automatike su izmislili Ameri za dvoje idiotske gradane kojima je bilo tesko da nauce da menjaju brzine ali npr Mustang se i dalje pravi ssmo s manuelnim menjačem.
Podelite komentar
Mle
@Manuel
Upravo tako
Podelite komentar
Max
@Manuel
Nije tacno moj komsija Koprcina ima Mustanga getribu.
Podelite komentar
VP_Cikago
@Manuel
Dal si nekada bio u Americi i nasao se u guzvi… to su milionsi gradovi, pa samo drzava ilanois ima stanovnika koliko tri Srbije, sta mislis koji je menjac orakticiniji kad milion puta stanes i krenes… a mustang, skoro vece gluposti neko nije napisao, svaki mustang ti dolazi sa automatikom, jedino ga u celgiju i gt modelima mozes dobiti sa manuelnim. A ecobust 2.3 ili v6 su automaciti
Podelite komentar
Sremcica
Uvek Sam vise voleo manuelni menjac pogotovo dok Sam bio madji,ali sada u ovim guzvama I ovom haosu od guzvi gde god da krenes mislim da je automatic majka
Podelite komentar
Roki
El vozac lazov! Ti si se nasao da solis pamet a nemas osnovnog pojma kako stvari funkcijonisu... Srecom svi su provalili kakav si lazazov pa tvoje gluposti nemaju nikakvo znacenje!!!
Podelite komentar
Branko
Evo u USA sem mene niko ne vozi automobil sa manuelnim menjacem
Podelite komentar
H6
@Branko
Evo i ja imam manuelni menjac
Podelite komentar
Max
@Branko
Nisi jedini i moj ludi brat kupio manuelni kaze uzeleo se da salta brzine.
Podelite komentar
VP_Cikago
@Branko
Imam ga i ja, al ga koristim kao drugi automobil
Podelite komentar
Elektro-vozač
5. Ni jedan od četiri ponuđene opcije već bez ikakvog menjača, ručnog ili automatskog, naravno, sa direktnim i/ili fiksnim prenosom. Najduže traje a daje najbolji ugođaj u vožnji, pogotovo pri ubrzanju. Ovo, naravno, važi samo za savremena kola, ne za fosilce kojima je menjač neophodan da za ublažavanje značajnih problema koje imaju.
Podelite komentar
tehnicki pregled
@Elektro-vozač
ti kao da si posisao svu pamet ovog sveta od kad si poceo da vozis el.auto
Podelite komentar
Map
@Elektro-vozač
Vec sam navodio, nemas ti ni zoljicu a da ne pricam o nekom krsu od automobila i bilo bi zbog toga bolje da se ne javljas
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Map: dođi pa se uveri u svoje tvrdnje. @tehnički pregled: Naprotiv, ali jesam naučio / spoznao neke stvari koje neki drugi nisu imali prilike (iako nekim, na sreću retkim, od njih im to ne smeta da tvrde da svejedno jesu posisali svu pamet).
Podelite komentar
Battery master
@Elektro-vozač
Takvi kao ti se u mom narodu zovu"mirodjija u svaku corbu".
Podelite komentar
Bhm
@Elektro-vozač
E,crkla ti baterija...
Podelite komentar
LU
@Elektro-vozač
A znaš li da im je vek oko 150 000km? Posle toga zamena 7000-8000 evrića
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@LU: Ne znam! Odavno sam premašio to. Zamena cele moje baterije bi koštala više ali joj je vek bar tri puta duži. Sa sve zamenom baterije (koja ne mora cela da se menja već samo moduli), kada dođe vreme, isplativije je nego fosilci kod kojih takođe ima velikih pojedinačnih izdataka dodatno na silne redovne i česte izdatke pod paravanom "održavanje" kojih kod električnih nema (menjam gume i dolivam tečnost za pranje stakla, bukvalno, i kočnice traju preko 300.000 - trista hiljada km). Zamena baterije u mom slučaju bi mogla da traje 90 sekundi - automatski je izmenljiva.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Battery master: Dok god bude zabluda na koje mogu da ukažem biću i "mirođija". Valja da se zablude isprave.
Podelite komentar
Battery master
@Elektro-vozač
Zabluda si ti, sam po sebi...
Podelite komentar