Šta nam donose novi pametni semafori i kakve probleme sa njima imaju dvotočkaši?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Grk
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Grunf

    24. avgust 2021 | 03:15

    Ne postoji semafor koji će smanjiti zagađenje u Srbiji u kojoj je prosečna starost vozila 17 godina i u kojoj se majstoru ide samo kad otpadne nešto sa vozila.

  • Boki

    23. avgust 2021 | 14:12

    U Americi je prosto rešeno, dozvoljeno je motoristima da prođu kroz crveno. Naravno pod uslovom da su stali i pogledali da li mogu proći.

  • Bane

    23. avgust 2021 | 12:06

    A vozaci motocikala najvece namete imaju…

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA