Kampanja "Kad pijem ne vozim" već 15 godina ukazuje na važnost odgovornog konzumiranja alkohola
Predstavnici Apatinske pivare, uz podršku Ministarstva unutrašnjih poslova, Agencije za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije svečano su obeležili značajan jubilej kampanje koja već deceniju i po poručuje da je ključna odluka jasna – KAD PIJEM NE VOZIM
Špalir policijskih motora i niz zanimljivih aktivacija intrigirao je ovih dana sve prolaznike pored Ušća. Svi koji su želeli, imali su mogućnost da isprobaju pijane naočare i da provere svoje motoričke sposobnosti u okolnostima koje simuliraju vožnju pod dejstvom alkohola. Sve ovo bilo je samo jedna u nizu akcija koje se redovno organizuju tokom trajanja muzičkih festivala širom Srbije.
Aktivnosti su deo šire kampanje ‘Kad pijem ne vozim’ koja već 15 godina šalje poruku o odgovornom konzumiranju alkohola. Uobičajeno je da se ovakve aktivacije organizuju tokom leta, naročito dok traju muzički festivali kada se okuplja veliko društvo uz brojne zdravice. Kako bi predupredili neodgovorno ponašanje, Apatinska pivara u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova, Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije apelovala je na sve da donesu ključnu odluku i da ne sedaju za volan pod dejstvom alkohola. Podsećaju da postoje četiri alternative u tim situacijama – da pozovete prijatelja ili taksi, da sačekate gradski autobus ili da prošetate. Samo se na taj način mogu sačuvati životi svih učesnika u saobraćaju.
Ove godine Apatinska pivara donira 600 fluorescentnih zaštitnih prsluka za pripadnike saobraćajne policije. Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare, zahvalio se na podršci svim partnerima i istakao da ova kompanija veoma ozbiljno shvata pojam društvene odgovornosti.
- Tokom ovih 15 godina kampanje uspeli smo da sačuvamo brojne živote i pozitivno utičemo na ponašanje svih učesnika u saobraćaju. Siguran sam da ćemo i u narednom periodu nastaviti da promovišemo prave vrednosti i da utičemo na sve da se odgovorno ponašaju i ne ugrožavaju svoje i tuđe živote - rekao je Vukašinović.
Odgovornost na delu: alkometri, usnici, prsluci
Kako bi pojačala svest svih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovornog konzumiranja alkohola, Apatinska pivara je od početka kampanje obezbedila oko 130.000 evra i pomogla radu saobraćane policije donirajući 135 alkometara najsavremenijih generacija, 50.000 usnika za alkometre, kao i 600 fluorescentnih zaštitnih prsluka.
Podizanje svesti kod mladih vozača
U saradnji sa NAVAK centrom, Apartinska pivara je kroz akciju "Škola sigurne vožnje za mlade vozače“, uz podršku opštine Apatin i grada Sombora, maturantima održala treninge bezbedne vožnje. Ovakav vid obuke pripremila je i za svoje zaposlene, a sve u cilju podizanja svesti i važnosti odgovornog ponašanja prilikom učestvovanja u saobraćaju.
Vise informacija mozete procitati na ovom linku.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Pera
Bravo,vise ljudi pogine u saobracaju zbog konzumiranja alkohola nego od korone... Samo napred sto vise ovakvih akcija....
Podelite komentar
Bond
Ja dobro vozim kad popijem malo, ali zato kad se ušljiskam od rakije i panduri je muka...
Podelite komentar
Opet ja
Ni ja ne pijem dok vozim vozim pa stanem napijem se pa vozim dalje ali kad vozim nikad ne pijem
Podelite komentar