Kako da vam vožnja motocikla po velikim vrućinama bude što podnošljivija?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Amater

    18. avgust 2021 | 14:20

    Vozio sam skuter na +40 i bilo mi je manje toplo nego u autu. Jedino je problem vrelina asfalta koja ti peče lice, u mom slučaju je bila kaciga otvorenog tipa. Ali zato debeo materijal koji štiti glavu, štiti i od sunca pa je manje toplo kada se nosi kaciga nego kao što neki voze bez nje. Skuter se ne greje gore od motora i to je pravi izbor za manje brzine i gradske gužve. Inače motor je svakako letnje vozilo, nema te opreme koja će te zaštiti zimi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA