Kako da vam vožnja motocikla po velikim vrućinama bude što podnošljivija?
Vožnja u uslovima visokih temperatura jedan je od najtežih izazova za svakog motociklistu, jer hladnoća se rešiva dobrom opremom, ali toplota...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Amater
Vozio sam skuter na +40 i bilo mi je manje toplo nego u autu. Jedino je problem vrelina asfalta koja ti peče lice, u mom slučaju je bila kaciga otvorenog tipa. Ali zato debeo materijal koji štiti glavu, štiti i od sunca pa je manje toplo kada se nosi kaciga nego kao što neki voze bez nje. Skuter se ne greje gore od motora i to je pravi izbor za manje brzine i gradske gužve. Inače motor je svakako letnje vozilo, nema te opreme koja će te zaštiti zimi.