Kod kolko - tolko savremenih automobila kompresor klime uglavnom radi automatski. To znači da prilikom paljenja motora se kompresor neće uključiti dok motor ne postigne propisan broj obtaja, tako da se klima ne mora isklučivati i uključivati prilikom svakog gašenja motora. Takođe se klima automatski gasi kada ventilator kabine ne radi. Ispod određne temperature (-5, -10) kompresor se neće uključiti pa paljenje klime na niskim temperaturama nema smisla...
Boki
Kod kolko - tolko savremenih automobila kompresor klime uglavnom radi automatski. To znači da prilikom paljenja motora se kompresor neće uključiti dok motor ne postigne propisan broj obtaja, tako da se klima ne mora isklučivati i uključivati prilikom svakog gašenja motora. Takođe se klima automatski gasi kada ventilator kabine ne radi. Ispod određne temperature (-5, -10) kompresor se neće uključiti pa paljenje klime na niskim temperaturama nema smisla...
Podelite komentar