Ako budete praktikovali ove savete, nećete nikada imati problema sa klimom u autu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boki
Kod kolko - tolko savremenih automobila kompresor klime uglavnom radi automatski. To znači da prilikom paljenja motora se kompresor neće uključiti dok motor ne postigne propisan broj obtaja, tako da se klima ne mora isklučivati i uključivati prilikom svakog gašenja motora. Takođe se klima automatski gasi kada ventilator kabine ne radi. Ispod određne temperature (-5, -10) kompresor se neće uključiti pa paljenje klime na niskim temperaturama nema smisla...