Električna vozila imaju i regenerativno kočenje pored tradicionalnog, potrošnog, "abrazivnog" pa ga daleko manje upotrebljavaju. Zbog toga i pločice traju stotine hiljada km i veći je problem rđa nego potrošnja. Ja sam na oko 150.000 km pločice potrošio do oko polovine propisane potrošnje.
Lijepo je navedeno u tekstu. Zavisi od načina vožnje. Ja sam prvi put pločice mijenjao na oko 90 hiljada. A drugi put na oko 150 hiljada. diskove još nisam. Planiram na sledećem mijanju sve zajedno. Sad ima preko 200 biljada.
Eee
Teorija i praksa, su dva različita pojma.Diskove i pločice treba menjati zajedno, kada se potroše pločice.
Podelite komentar
Milan
Menjaju se kad se potrose
Podelite komentar
Elektro-vozač
Električna vozila imaju i regenerativno kočenje pored tradicionalnog, potrošnog, "abrazivnog" pa ga daleko manje upotrebljavaju. Zbog toga i pločice traju stotine hiljada km i veći je problem rđa nego potrošnja. Ja sam na oko 150.000 km pločice potrošio do oko polovine propisane potrošnje.
Podelite komentar
Nije to ništa
@Elektro-vozač
Ja na twingu pri put mjenjao plocice kad je ima 217 hiljada
Podelite komentar
Faz
@Elektro-vozač
Koga bre briga smaras oladi malo
Podelite komentar
Zola
Ja mjenjam kad diskovi budu debljine lista papira.
Podelite komentar
Melbourne
Moj auto je presao 105 hiljada sa istim plocicama i jos nisu za zamenu
Podelite komentar
Marko
Plocice 30-35 hiljada, diskovi oko 100 hiljada mali auto 95% gradske voznje godisnje predjem 12-15 hiljada.
Podelite komentar
Ilova Rs
@Marko
Lijepo je navedeno u tekstu. Zavisi od načina vožnje. Ja sam prvi put pločice mijenjao na oko 90 hiljada. A drugi put na oko 150 hiljada. diskove još nisam. Planiram na sledećem mijanju sve zajedno. Sad ima preko 200 biljada.
Podelite komentar