Stariji polovnjak sa manjom kilometražom ili noviji sa većom: Šta je bolja kupovina?

Postoji mnogo faktora koje, uz godište i pređenu kilometražu, treba uzeti u obzir pri donošenju odluke o kupovini polovnog automobila...

Komentari

  • 534

    23. septembar 2021 | 20:18

    Najbolji auto na svetu je službeni auto.

  • Km

    11. april 2021 | 20:11

    Pa kod nas svi presli 170 000, i kod mene u servisu ovi uvoznici traze na toliko da se vrati

  • Šone

    11. april 2021 | 11:09

    Nije bitna toliko ni kilometraža ni starost, najvažnije je održavanje. Ukoliko se rade svi redovni servisi, menjau na vreme pokrvareni delovi, čisti se i motor i unutrašnjost vozila onda može da bude i veća kilemtraža. Rent a car agencije , kao autorent na pr, prodaju svoja vozila posle 3-4 godine, i ja bih kupovao od njih. Oni su zakonski obavezni da ih dobro održavaju da ih vode na servis, da ih čiste. U nekoj meri i od taksista se može kupovati, iako ne od svakog naravno. Ne kupovati službena vozila, ona su najgora po pitanju održavanja. I svakako, kupovati od vojnih penzionera

  • Sexo

    11. april 2021 | 08:57

    TOYOTA nije bitna kilometraza

  • Oni

    11. april 2021 | 08:43

    jedno jr samo vazno, odrzavanje u ovlascenom servisu, moj auto sada ima 460,000km i radi kao sat

  • Nikola

    11. april 2021 | 00:02

    Ne valja ni jedno ni drugo.Dobar auto je nov auto.

  • Majkl Džondar

    10. april 2021 | 22:26

    Koji će to prodavac automobila, da ti da auto da oteraš kod mehaničar da ga pregleda? To jedino može brat.

  • Moje iskustvo

    10. april 2021 | 20:24

    Na auto placevima sve lažna kilometraže u maju 2019 god kupljen pežo 307 2007 god prešao kao 142 i neki km mali servis i pločice prvi izdatak posle pređenih mojih 10000 km popravka 650 € dpf itd pre tri dana opet nešto oko 27000 din dakle po sadašnjoj proceni prešao je pre moje kupovine oko 200000 km. Sad da prodajem ne isplati se u njega toliko uloženo a to godište vredi mnogo- mnogo manje.

  • Pa

    10. april 2021 | 20:06

    U Nemackoj ja kupio Peugeot 407 Hdi,2004 godiste presao 129 000.Rekoh pa tek razradjen motor.Sve sto je bilo moguce na njemu ja sam morao da promenim.Od DPF do dizni i AGR ventila,kaze mehanicar zbog dugog stajanja.I nakon svih tih zamena 2 puta me ostavljao na Auto putu.Na kraju je poklonjen.Eto Starijeg auta sa malom kilometrazom.Takvo je moje iskustvo

    • 11. april 2021 | 18:43

      Crni

      @Pa

      Ako je motor 2.0 nije cudno, ugradjuje se i u volvoe od 2005-2010 ako te tesi dobro si prosao Ja sam mnjao dva kompleta dizni, egr dva puta, glavu, remont alnasera dva puta, alternatora jednom, vakum pumpa,prvi senzor temp na izduvnoj grani grejace jednom ceo komplet i dva vrlo brzo crkla opet.... presao ukupno sa njim za skoro dve godine 15-16000. Jednostavno nisam bio siguran da me nece ostaviti na putu. Menjao sam se za A170 uz doplatu, tu sam se tek zeznuo losiji auto nisam vozio niti sam imao. Najgori motor koji sam imao u volvoima i ubedljivo najvise para dao za popravke verovatno vise no na sve ostalo zajedno a imao sam negde petnaestak kom i sada vozim volvo ali nikada vise sa pezoovim motorom. Sr..nje naenti. Losa sreca ili sta god.

  • Rasa

    10. april 2021 | 19:17

    Nov auto

  • W

    10. april 2021 | 19:09

    Ako je vozac bio popularan bice i auto pa sta kosta

  • Mane

    10. april 2021 | 18:53

    Uvek manja kilometraža. To je jedino merilo. Pa na zapadu je uvek skuplji auto koji je manje prešao bez obzira na godište. To je samo nama bitno pošto su ovde sve kilometraže lažne.

    • 11. april 2021 | 18:44

      Crni

      @Mane

      Cena zaviai od mnogo cega npr pusacki auto ili ne, ocuvanost, redovni servisi, kod indijanca ili ovlascenog, br vlasnika itd

    • 11. april 2021 | 20:47

      Zoran

      @Mane

      Treba birati mladji auto sa vecom kilometrazom Zbog navodno ulaska u Evropu,traze da se izbace auti starije generacije

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA