Stariji polovnjak sa manjom kilometražom ili noviji sa većom: Šta je bolja kupovina?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
534
Najbolji auto na svetu je službeni auto.
Km
Pa kod nas svi presli 170 000, i kod mene u servisu ovi uvoznici traze na toliko da se vrati
Šone
Nije bitna toliko ni kilometraža ni starost, najvažnije je održavanje. Ukoliko se rade svi redovni servisi, menjau na vreme pokrvareni delovi, čisti se i motor i unutrašnjost vozila onda može da bude i veća kilemtraža. Rent a car agencije , kao autorent na pr, prodaju svoja vozila posle 3-4 godine, i ja bih kupovao od njih. Oni su zakonski obavezni da ih dobro održavaju da ih vode na servis, da ih čiste. U nekoj meri i od taksista se može kupovati, iako ne od svakog naravno. Ne kupovati službena vozila, ona su najgora po pitanju održavanja. I svakako, kupovati od vojnih penzionera