≫ 

Bliži se 5. jul i novi propisi: Ovo obavezno morate da proverite pre nego što kupite polovni auto!

 ≫ 

Kada, ovoga leta, bude počela puna primena propisa o merenju emisije izduvnih gasova, veliki broj polovnih automobila neće moći da prođe tehnički pregled

Komentari

  • Dusko Zujovic

    8. april 2021 | 20:13

    Ne mogu da verujem kako je neko doneo ovakav propis da se za vozila registrovana u Srbiji posle marta 2014. godine primenjuju stroza pravila nego sto su propisana Euro normom u godini proizvodnje tog vozila. Da li je to moguce da niko ne vidi i neprimecuje koliki je to problem

    • 9. april 2021 | 22:58

      Nikola

      @Dusko Zujovic

      To nije problem, to je glupost najveca koja je mogla da bude izmisljena... Da mi je samo da znam ko je lupio tu glupost da ga pitam jel ima 2 grama mozga kad su rekli da datum uvoza treba da bude kriterijum...

  • Majstor Rile

    6. april 2021 | 17:10

    Nema potrebe plaćati vanredni tehnički pregled ako imate minimum poznavanja automobilskih delova. Raspitajte se na internetu ako niste sigurni da li vaš auto ima katalizator i dpf. Zatim ukucajte u oglasima ili e-bay koliko koštaju i kako izlgedaju katalizatori za vaš auto. Pogledajt ima li ga uopše. Prva i osnovna stvar je da ga ima. Kod benzinskih motora se njegova ispravnost uglavnom oseti po mirisu, ako nije neki ružan smrad iz uaspuha pri haldnom startu, nema dima osim vodene pare, cev auspuha nije mnogo (ili uopšte) crna, ne pali se check engine lampica to je 99% ok za bilo koje godiše. Kod dizelaša je važno da postoji fizički katalizator i dpf ako ima. Proturirajte motor, gas do kraja, ako ne dimi to je to nema potrebe dalje proveravati. Kod dizel motora se meri samo zacrnjenost izduvnih gasova pa za tehnički pregled nije bitno da li uopšte radi katalizator, samo da ne crni... Ako dimi malo, tu već ima osnova za servisnu proveru, posebno ako je auto sa dpf-om. Gust crni dim svakako ne prolazi tehnički ni po kakvim kriterijumima. Takav auto zahteva popravku, nema dileme.

    • 7. april 2021 | 18:39

      Nikola

      @Majstor Rile

      A ako auto fabricki nema DPF filter a treba da ispuni iste uslove kao ovi koji imaju jernje uvezen posle 1. Marta 2014.god ???

    • 8. april 2021 | 15:45

      Majstor Rile

      @Majstor Rile

      @Nikola Može da ispuni, već su mnogi testirani, samo menjaće taj pravilnik sigurno neće ovako ostati jer nema logike. Prošli su čak i neki kojima je iskljičen dpf, ali im je motor u dobrom stanju.

    • 9. april 2021 | 22:55

      Nikola

      @Majstor Rile

      Trebalo bi da promene jer mislim da stvarno nema logike da auto uvezen 2015 god i koji je tada bio star 10 ili 15 godina treba da ispuni strozije kriterijume od onog koji je kupljen nov kod nas pre marta 2014... A to da prolaze gasove sa iskljucenim dpf ili bez njega to se bas ne bih slozio sa vama

  • Johan

    6. april 2021 | 12:39

    Najbolje uvedite da svaka auto kuca garantuje za vozilo da je tehnicki ispravno i neka ga tad prodaje a ne uvalite kupcu i posle on moze samo da se obesi

    • 6. april 2021 | 16:38

      Elektro-vozač

      @Johan

      U idealnom slučaju tačno ali je problem poverenja. Da li bi vi verovali kakvim god "potvrdama" onih kojj hoće da vam "uvale" nešto? Pa i ovako im se ne veruje za, recimo, kilometražu. Drugo, državu ne zanima prethodni vlasnik koji to vozilo više ne želi da koristi (neće biti u saobraćaju) već zahteva da oni koji nameravaju da ga voze budu svesni i situacije i obaveza i da ispoštuju isto. Nije samo u Srbiji tako. Nažalost, ni svet ni život nisu "fer".

  • Boze

    6. april 2021 | 12:37

    Da ja nekom uzimam auto i vozim na tehnicki I da meni neko uzima auto i vozi na tehnicki Ajte najbolje sa autom u servis Pa nek ga celog rastave i komad po komad pregledaju

    • 6. april 2021 | 15:54

      деда миле

      @Boze

      Ништа нисам разумео,то му дође као; Задремао сам размишљајући о томе како ћу размишљајући задремати.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA