≫
Bliži se 5. jul i novi propisi: Ovo obavezno morate da proverite pre nego što kupite polovni auto!
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Dusko Zujovic
Ne mogu da verujem kako je neko doneo ovakav propis da se za vozila registrovana u Srbiji posle marta 2014. godine primenjuju stroza pravila nego sto su propisana Euro normom u godini proizvodnje tog vozila. Da li je to moguce da niko ne vidi i neprimecuje koliki je to problem
Podelite komentar
Nikola
@Dusko Zujovic
To nije problem, to je glupost najveca koja je mogla da bude izmisljena... Da mi je samo da znam ko je lupio tu glupost da ga pitam jel ima 2 grama mozga kad su rekli da datum uvoza treba da bude kriterijum...
Podelite komentar
Majstor Rile
Nema potrebe plaćati vanredni tehnički pregled ako imate minimum poznavanja automobilskih delova. Raspitajte se na internetu ako niste sigurni da li vaš auto ima katalizator i dpf. Zatim ukucajte u oglasima ili e-bay koliko koštaju i kako izlgedaju katalizatori za vaš auto. Pogledajt ima li ga uopše. Prva i osnovna stvar je da ga ima. Kod benzinskih motora se njegova ispravnost uglavnom oseti po mirisu, ako nije neki ružan smrad iz uaspuha pri haldnom startu, nema dima osim vodene pare, cev auspuha nije mnogo (ili uopšte) crna, ne pali se check engine lampica to je 99% ok za bilo koje godiše. Kod dizelaša je važno da postoji fizički katalizator i dpf ako ima. Proturirajte motor, gas do kraja, ako ne dimi to je to nema potrebe dalje proveravati. Kod dizel motora se meri samo zacrnjenost izduvnih gasova pa za tehnički pregled nije bitno da li uopšte radi katalizator, samo da ne crni... Ako dimi malo, tu već ima osnova za servisnu proveru, posebno ako je auto sa dpf-om. Gust crni dim svakako ne prolazi tehnički ni po kakvim kriterijumima. Takav auto zahteva popravku, nema dileme.
Podelite komentar
Nikola
@Majstor Rile
A ako auto fabricki nema DPF filter a treba da ispuni iste uslove kao ovi koji imaju jernje uvezen posle 1. Marta 2014.god ???
Podelite komentar
Majstor Rile
@Majstor Rile
@Nikola Može da ispuni, već su mnogi testirani, samo menjaće taj pravilnik sigurno neće ovako ostati jer nema logike. Prošli su čak i neki kojima je iskljičen dpf, ali im je motor u dobrom stanju.
Podelite komentar
Nikola
@Majstor Rile
Trebalo bi da promene jer mislim da stvarno nema logike da auto uvezen 2015 god i koji je tada bio star 10 ili 15 godina treba da ispuni strozije kriterijume od onog koji je kupljen nov kod nas pre marta 2014... A to da prolaze gasove sa iskljucenim dpf ili bez njega to se bas ne bih slozio sa vama
Podelite komentar
Johan
Najbolje uvedite da svaka auto kuca garantuje za vozilo da je tehnicki ispravno i neka ga tad prodaje a ne uvalite kupcu i posle on moze samo da se obesi
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Johan
U idealnom slučaju tačno ali je problem poverenja. Da li bi vi verovali kakvim god "potvrdama" onih kojj hoće da vam "uvale" nešto? Pa i ovako im se ne veruje za, recimo, kilometražu. Drugo, državu ne zanima prethodni vlasnik koji to vozilo više ne želi da koristi (neće biti u saobraćaju) već zahteva da oni koji nameravaju da ga voze budu svesni i situacije i obaveza i da ispoštuju isto. Nije samo u Srbiji tako. Nažalost, ni svet ni život nisu "fer".
Podelite komentar
Boze
Da ja nekom uzimam auto i vozim na tehnicki I da meni neko uzima auto i vozi na tehnicki Ajte najbolje sa autom u servis Pa nek ga celog rastave i komad po komad pregledaju
Podelite komentar
деда миле
@Boze
Ништа нисам разумео,то му дође као; Задремао сам размишљајући о томе како ћу размишљајући задремати.
Podelite komentar