Bliži se 5. jul i novi propisi: Ovo obavezno morate da proverite pre nego što kupite polovni auto!

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Majstor Rile
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dusko Zujovic

    08. april 2021 | 20:13

    Ne mogu da verujem kako je neko doneo ovakav propis da se za vozila registrovana u Srbiji posle marta 2014. godine primenjuju stroza pravila nego sto su propisana Euro normom u godini proizvodnje tog vozila. Da li je to moguce da niko ne vidi i neprimecuje koliki je to problem

  • Majstor Rile

    06. april 2021 | 17:10

    Nema potrebe plaćati vanredni tehnički pregled ako imate minimum poznavanja automobilskih delova. Raspitajte se na internetu ako niste sigurni da li vaš auto ima katalizator i dpf. Zatim ukucajte u oglasima ili e-bay koliko koštaju i kako izlgedaju katalizatori za vaš auto. Pogledajt ima li ga uopše. Prva i osnovna stvar je da ga ima. Kod benzinskih motora se njegova ispravnost uglavnom oseti po mirisu, ako nije neki ružan smrad iz uaspuha pri haldnom startu, nema dima osim vodene pare, cev auspuha nije mnogo (ili uopšte) crna, ne pali se check engine lampica to je 99% ok za bilo koje godiše. Kod dizelaša je važno da postoji fizički katalizator i dpf ako ima. Proturirajte motor, gas do kraja, ako ne dimi to je to nema potrebe dalje proveravati. Kod dizel motora se meri samo zacrnjenost izduvnih gasova pa za tehnički pregled nije bitno da li uopšte radi katalizator, samo da ne crni... Ako dimi malo, tu već ima osnova za servisnu proveru, posebno ako je auto sa dpf-om. Gust crni dim svakako ne prolazi tehnički ni po kakvim kriterijumima. Takav auto zahteva popravku, nema dileme.

  • Johan

    06. april 2021 | 12:39

    Najbolje uvedite da svaka auto kuca garantuje za vozilo da je tehnicki ispravno i neka ga tad prodaje a ne uvalite kupcu i posle on moze samo da se obesi

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA