Savladajte bočno parkiranje u 7 jednostavnih koraka: Rešavamo jedan od najčešćih problema vozača!
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
FB
U praksi se najbolje pokazalo poravnavanje zadnjih branika , poravnavanje tockova je jako diskutabilno zbog vozila koja imaju dugacku karoserijuniza zadnjij tockova
Budan
Ovo je priča koju obično pričaju ali nije baš 100% ispravna. Da li treba poravnati prednje točkove svojih kola sa zadnjim onih ispred zavisi od toga gde su ti isti točkovi postavljeni u odnosu na karoseriju - npr da li su zadnji točkovi skoro skroz pozadi (recimo Smart) ili iza njih ima još "ohoho" vozila (posebno kamiončići, karavani i slično). I za ostale korake ima sličnih komentara.