Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mislim
Da je mal procenat ljudi koji uzimaju nov auto, da bi ga imao kao u stara vremena, vozi dok ide pa ga pazi kao oci u glavi. Jok ja.😀
Elektro-vozač
Za električne važi sledeće: Uhodavanja nema. Vozite slobodno. Motor ima samo jedan pokretni deo + ležajeve. Tu je i jednostavan, fiksni prenos najčešće. Uputstvo valja pročitati i poslušati savete vlasnika. Na broj obrtaja se ne obraća pažnja (nekoliko puta je veći nego kod fosilaca). Savremeni motori (električni) "vuku" iz mesta, od 0 (nula) obrtaja. Slobodno uživajte u ubrzanju. Papučica "gasa" ne postoji jer nikakvog gasa tu i nema. Postoji pedala za ubrzanje. Slobodno vozite za hladnim motorom. Zagrevanje i ne postoji kao potreba. Ne postoji ni "startovanje" kao kod fosilaca Zimi kreću isto ili bolje nego leti. Nema briga oko menjanja stepena prenosa kada ih nema uopšte (t.j. ima samo jedan). Zbog prethodnog nema brige ni o kvačilu. Ne brinite o opterećenju. Elektromotori sa tim nemaju problema pa su, zapravo, pogon čak i dizel lokomotiva upravo zbog toga (dizel se koristi za generator). Kočnice se inače slabo koriste jer električni imaju regenerativno kočenje pa ni o tome ne morate brinuti. Ne menjate motorno ulje jer ga nema. Ako vam neko kaže da ga ima, hoće da vas prevari. Ugradnja plina je opasna, nezgodna i pokvarila bi vam automobil, koštala bi i na kraju dobili skuplju a očajnu vožnju. Plivajući zamajac, kvačilo, DPF i slično ne postoje pa nema brige o njima. Ne sipajte nikakvo gorivo ni sa koliko oktana. Svako je loše, u bilo kojim kolima - truje - a električni ga ne koriste. Ostalo važi.