≫
Vozio je punim gasom, pa slučajno iz pete brzine ubacio u drugu... Sada čeka "generalku"!
≫
Na sreću, vozač je uspeo brzo da pritisne kvačilo i tako, donekle, umanji još gore posledice ovakvog naglog šoka za motor
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Roki
Eto i onda sam ja pametan a ti se mesas u sve ko vegeta, niko te nista nije pitao a ti nepametnjakovic se osecas pozvanim da dajes svoje pametovanje, ako te bas zanima hod unapred ili unazad na ev određuje okretanje polova i okretanje el motora kao posledica u jednu ili drugu stranu...
OOUR
Meni se slična situacija, davno, desila sa Yugo-m 65. Auto je "sređivan" za "Ušće" i na probnoj vožnji, na max. obrtajima, greškom, iz 4., umesto u 5. ubacim u 3. Osim što umalo nisam proleteo kroz šoferku, nekih, većih, oštećnja nije bilo, samo pukao kaiš alternatora. To su bila kola. ;) Pozz