Motor koji troši 0,8 litra ulja na 1000 km, u toku jednog leta potroši 10 litra ulja,
Imam auto koji na 15000 k, potroši 0,5 litara ulja i menjam ulje jednom godišnje .
Potrošnja ulja u motoru , zavisi od kvalitete ulja, jeftinija ulja su slabije kvalitete i zato treba koristiti ulje koje je propisao proizvođač autmobila,
Imam auto koji elektronski meri nivo ulja u motoru,ne svidja mi se nimalo,te mora da bude vruć motor, pa mora da stoji na ravno,pa da se sačeka 2 minute i na kraju svaki put različito pokaže.
Šipka je zakon.
Pa do 100-200 ml nista. Ali kod vise ulja mogu gumice na ventilima da se ostete a i svi ostali simerinzi mogu da procure. Dobar majstor sredi tonza par sati
Sve je lepo i tačno napisano osim da se ulje meri kad je motor vruć. Tačno, treba da ostoji 10 min. radi provere kada je vruć, ali samo u toku vožnje kada iz nekog razloga mora da se proveri. Po pravilu ulje se meri pre paljenja motora. Ulje, antifriz, kočiona tečnost itd. sve se to gleda pre kretanja u vožnju. Ako motor nema ulje, kasno će biti da se proveri nakon zagrevanja...
Ne bi se slozio sa tim da je normalno da auto potrosi litar ulja na 1000 kilometar. Ni strariji auto a kamoli nov. Sa obzirom da im je ukupna kolicina ulja 4,5-5 litara. Servis se radi na 20-30 hiljada na boljim autima i ja nisam nikad imao potrebe dosipati ni pola litra izmedju servisiranja
Radi se servis na 20-30 hiljada, ali to su kilometri lagane voznje na autoputu ili magistrali, gradska voznja, znatno manje. Ja od prilike na 10 000 odradim mali servis, to je nesto sto mogu da priustim automobilu zbog sebe, ili sebi zbog automobila, kako ti je lakse da shvatis. A i ako se ne varam, kod audija na primer u opste nije problem ako se potrosi 0,5-1 litar na 1000 kilometara, citroen isto tako, sa volkswagenom je malo drugacije, tu nikad nije ni kap falila, tako isto I na saabu. Volvo u zavisnosti koji je motor zna malo da proguta. Eto nesto malo iz mog iskustva, svaki auto/proizvodjac je drugaciji, svi imaju svoje prednosti i mane. Pozdrav
kod automatskih menjaca je drugacije ulje nego motornog jer se ulje kod automatskih menjaca siri pri velikim temperaturama i zato se meri kad je ulje u menjacu vruce.
@Majstor Žile: Da si stvarno upoznat sa električnim kolima znao bi da nemaju ni motorno ulje ni antifriz ni u približno sličnom smislu kao fosilci. Imaju tečnost za hlađenje baterije, statora motora (ne radi podmazivanja i/ili čišćenja) i tečnost za pranje stakla. Sem ovog poslednjeg ostala se ne menjaju. Tu je i ulje za kočnice ali se i one značajno ređe koriste. Maziva ima samo u ležajevima.
Ispravka: zaboravio sam da pomenem i ulje za daleko jednostavniji i manje zahtevan fiksni prenos (*menjač* NE POSTOJI u Teslama, recimo, ni ručni ni automatski).
dragan petkovic
Motor koji troši 0,8 litra ulja na 1000 km, u toku jednog leta potroši 10 litra ulja, Imam auto koji na 15000 k, potroši 0,5 litara ulja i menjam ulje jednom godišnje . Potrošnja ulja u motoru , zavisi od kvalitete ulja, jeftinija ulja su slabije kvalitete i zato treba koristiti ulje koje je propisao proizvođač autmobila,
Podelite komentar
Krsh
Zamisli kupis nov auto koji trosi ulje
Podelite komentar
534
@Krsh
Svaki auto troši ulje ili si mislio da ćeš izvaditi isto koliko si sipao? Dizeli mnogo manje od benzinaca.
Podelite komentar
Ozenjen
Zena vodi brigu oko ulja, ne mozemo mi sve.
Podelite komentar
Joca
Imam auto koji elektronski meri nivo ulja u motoru,ne svidja mi se nimalo,te mora da bude vruć motor, pa mora da stoji na ravno,pa da se sačeka 2 minute i na kraju svaki put različito pokaže. Šipka je zakon.
Podelite komentar
Srdjan
Zdravo drustvo, A sta moze da se desi ako preteram pa bude vise nego merni maksimum? Benzinski motor, manuelni menjac. Hvala
Podelite komentar
Nek9
@Srdjan
Negde ce ti ga izbaciti, gde ne treba. A imas i faktor povecanog habanja motora, zbog veceg potiska koje elementi motora trpe.
Podelite komentar
Boban
@Srdjan
Probice dihtung ili semering ,visak mora negde da izbaci pod pritiskom .Razmisli sta je jeftinije.
Podelite komentar
1111
@Srdjan
Pa do 100-200 ml nista. Ali kod vise ulja mogu gumice na ventilima da se ostete a i svi ostali simerinzi mogu da procure. Dobar majstor sredi tonza par sati
Podelite komentar
Laku noc
Ja ulje punim do cepa i ne menjam ga uopšte Auto radi ko sat 😂
Podelite komentar
Đoda
Eto koliko znate, delite pogrešne savete, ulje u motoru se UVEK KINTROLIŠE NA HLADAN MOTOR, STRIKTNO UVEK!!!
Podelite komentar
PCK
Ako vozis vw, audi, bmw, svako sipanje goriva ( ako ga punis punoga) kupi i 1L ulja za motor. Trba 100%
Podelite komentar
Jovan
@PCK
Vozim bmw e90 dizel koji je presao 350 000 km i nije mu ni lanqc menjan. Sipa se i dalje 5 30 koje ne potrosi ni 200 grama od zamene do zamene...
Podelite komentar
Boki
Sve je lepo i tačno napisano osim da se ulje meri kad je motor vruć. Tačno, treba da ostoji 10 min. radi provere kada je vruć, ali samo u toku vožnje kada iz nekog razloga mora da se proveri. Po pravilu ulje se meri pre paljenja motora. Ulje, antifriz, kočiona tečnost itd. sve se to gleda pre kretanja u vožnju. Ako motor nema ulje, kasno će biti da se proveri nakon zagrevanja...
Podelite komentar
dago 1
Ne bi se slozio sa tim da je normalno da auto potrosi litar ulja na 1000 kilometar. Ni strariji auto a kamoli nov. Sa obzirom da im je ukupna kolicina ulja 4,5-5 litara. Servis se radi na 20-30 hiljada na boljim autima i ja nisam nikad imao potrebe dosipati ni pola litra izmedju servisiranja
Podelite komentar
David
@dago 1
Radi se servis na 20-30 hiljada, ali to su kilometri lagane voznje na autoputu ili magistrali, gradska voznja, znatno manje. Ja od prilike na 10 000 odradim mali servis, to je nesto sto mogu da priustim automobilu zbog sebe, ili sebi zbog automobila, kako ti je lakse da shvatis. A i ako se ne varam, kod audija na primer u opste nije problem ako se potrosi 0,5-1 litar na 1000 kilometara, citroen isto tako, sa volkswagenom je malo drugacije, tu nikad nije ni kap falila, tako isto I na saabu. Volvo u zavisnosti koji je motor zna malo da proguta. Eto nesto malo iz mog iskustva, svaki auto/proizvodjac je drugaciji, svi imaju svoje prednosti i mane. Pozdrav
Podelite komentar
Automatik
Samo kod automatika se ulje meri na zagrejanu motor
Podelite komentar
mille
@Automatik
kad meris nivo ulja u menjacu
Podelite komentar
mille
@Automatik
kod automatskih menjaca je drugacije ulje nego motornog jer se ulje kod automatskih menjaca siri pri velikim temperaturama i zato se meri kad je ulje u menjacu vruce.
Podelite komentar
Ndejan
Izmislili rupu na saksiji🤔
Podelite komentar
automobilski ne strucnjak
problem te vrste nemam vozim automobil na baterije sa elektricnim punjenjem
Podelite komentar
Cika Velja
@automobilski ne strucnjak
Ni ja...vozim Varburga???
Podelite komentar
Elektro-vozač
@automobilski ne strucnjak
Za nestručnjaka brzo učiš. Zamena motornog ulja odlazi u istoriju.
Podelite komentar
Kuka
@automobilski ne strucnjak
Ni pravopis Vam nije struka.
Podelite komentar
Majstor Žile
@automobilski ne strucnjak
Da stvarno voziš električni auto znao bi da ima i ulje i antifriz...
Podelite komentar
Elektro-Žile
@automobilski ne strucnjak
@Majstor Žile: Da si stvarno upoznat sa električnim kolima znao bi da nemaju ni motorno ulje ni antifriz ni u približno sličnom smislu kao fosilci. Imaju tečnost za hlađenje baterije, statora motora (ne radi podmazivanja i/ili čišćenja) i tečnost za pranje stakla. Sem ovog poslednjeg ostala se ne menjaju. Tu je i ulje za kočnice ali se i one značajno ređe koriste. Maziva ima samo u ležajevima.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@automobilski ne strucnjak
Ispravka: zaboravio sam da pomenem i ulje za daleko jednostavniji i manje zahtevan fiksni prenos (*menjač* NE POSTOJI u Teslama, recimo, ni ručni ni automatski).
Podelite komentar
Sale
E hvala vam,oci mi otvoriste
Podelite komentar
Nikola
@Sale
😁👍
Podelite komentar