300 000 za meckin motor(pricam o modelima iz 80tih 90ih i pocetnih cdi motora 220,270,320,200)?
Pa ko ovo pise, to je minimum za takve motore! ML sa 270cdi motorom mi ima potvrdjenih 800 000 na satu, imam i e klasu 270cdi sa 268 000. U njih sipam 10-40 Mobilovo ulje, a motori su zdravi kao dana 1. Imao sam i w124 i w201 i w123, sva tri preko 400 000km, uvek bili zdravi i odrzavani zdravim. Nije stvar u motorima i u habanju motora, nego u odrzavanju, ne treba zaboraviti da motor ne sme ni da se davi ni da se konstantno muci. 80% motora ce preci 300 000( uzimajuci u obzir iznutrice) ako se dobro odrzava!
Nije retkost da motor sa 120.000 km ima bolju kompresiju i manju potrošnju ulja nego kada je potpuno nov jer delovi vremenom naležu i bolje zaptivaju tako da to nije neka bitna starost. Što se takvih ulja tiče, svakako su dobra i neće škoditi motoru, ali redovno održavanje je ključno. Ne samo redovna zamena ulja, nego i održavanje ispravnosti svih delova. Recimo loše dizne mogu znatno oštetiti motor, može se mešati gorivo sa uljem i razređivati ga. Loša turbina može uzrokovari veću količinu čađi što utiče i na talog u ulju i opšte zaprljanje motora. Svakako bilo kakav dim na auspuhu ostavlja posledice i unutar motora.
Nacitah seove filozofije nadri strucnjaka .Ja na mom Pomtijaku imam preko 300.000 km . i nista nisam postovao od ovoga sto ovi filozofiraju.Vozio sam ga najcesce zbog posla po autoputu ,ulje koristio GM -ovo [menjao u servisu ] i menjao na 5.000 KM. sa filterom .Par puta sipao kastrol 5-30w,i to je to .Auto i dalje juri i sem alternarora ,baterije nisam nista servisirao.
1111
Sipaj ono ulje koje je proizvodjac namenio. Nemoj hladan motor da bijes po gasu .nemoj da nabijas gas do crvenog polja ..
Podelite komentar
Molim
300 000 za meckin motor(pricam o modelima iz 80tih 90ih i pocetnih cdi motora 220,270,320,200)? Pa ko ovo pise, to je minimum za takve motore! ML sa 270cdi motorom mi ima potvrdjenih 800 000 na satu, imam i e klasu 270cdi sa 268 000. U njih sipam 10-40 Mobilovo ulje, a motori su zdravi kao dana 1. Imao sam i w124 i w201 i w123, sva tri preko 400 000km, uvek bili zdravi i odrzavani zdravim. Nije stvar u motorima i u habanju motora, nego u odrzavanju, ne treba zaboraviti da motor ne sme ni da se davi ni da se konstantno muci. 80% motora ce preci 300 000( uzimajuci u obzir iznutrice) ako se dobro odrzava!
Podelite komentar
Boki
Nije retkost da motor sa 120.000 km ima bolju kompresiju i manju potrošnju ulja nego kada je potpuno nov jer delovi vremenom naležu i bolje zaptivaju tako da to nije neka bitna starost. Što se takvih ulja tiče, svakako su dobra i neće škoditi motoru, ali redovno održavanje je ključno. Ne samo redovna zamena ulja, nego i održavanje ispravnosti svih delova. Recimo loše dizne mogu znatno oštetiti motor, može se mešati gorivo sa uljem i razređivati ga. Loša turbina može uzrokovari veću količinu čađi što utiče i na talog u ulju i opšte zaprljanje motora. Svakako bilo kakav dim na auspuhu ostavlja posledice i unutar motora.
Podelite komentar
dago 1
Mogli ste jednostavno reci da se ulje i filter redovno mijenja sto i nije neka novost 🤨😁
Podelite komentar
Milan
Ja već imam 250 hiljada bez tog ulja! Ulje se sipa samo ono koje je propisano od proizvodjač auta.Pozdrav.
Podelite komentar
bane Zemunac
Nacitah seove filozofije nadri strucnjaka .Ja na mom Pomtijaku imam preko 300.000 km . i nista nisam postovao od ovoga sto ovi filozofiraju.Vozio sam ga najcesce zbog posla po autoputu ,ulje koristio GM -ovo [menjao u servisu ] i menjao na 5.000 KM. sa filterom .Par puta sipao kastrol 5-30w,i to je to .Auto i dalje juri i sem alternarora ,baterije nisam nista servisirao.
Podelite komentar
Milan
Npr. Valvoline Maxlife u razlicitim gradacijama.
Podelite komentar