Imate više od 100.000km na "cajgeru"? Postoji ulje koja će vaš auto još toliko održati na točkovima!
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
1111
Sipaj ono ulje koje je proizvodjac namenio. Nemoj hladan motor da bijes po gasu .nemoj da nabijas gas do crvenog polja ..
Molim
300 000 za meckin motor(pricam o modelima iz 80tih 90ih i pocetnih cdi motora 220,270,320,200)? Pa ko ovo pise, to je minimum za takve motore! ML sa 270cdi motorom mi ima potvrdjenih 800 000 na satu, imam i e klasu 270cdi sa 268 000. U njih sipam 10-40 Mobilovo ulje, a motori su zdravi kao dana 1. Imao sam i w124 i w201 i w123, sva tri preko 400 000km, uvek bili zdravi i odrzavani zdravim. Nije stvar u motorima i u habanju motora, nego u odrzavanju, ne treba zaboraviti da motor ne sme ni da se davi ni da se konstantno muci. 80% motora ce preci 300 000( uzimajuci u obzir iznutrice) ako se dobro odrzava!
Boki
Nije retkost da motor sa 120.000 km ima bolju kompresiju i manju potrošnju ulja nego kada je potpuno nov jer delovi vremenom naležu i bolje zaptivaju tako da to nije neka bitna starost. Što se takvih ulja tiče, svakako su dobra i neće škoditi motoru, ali redovno održavanje je ključno. Ne samo redovna zamena ulja, nego i održavanje ispravnosti svih delova. Recimo loše dizne mogu znatno oštetiti motor, može se mešati gorivo sa uljem i razređivati ga. Loša turbina može uzrokovari veću količinu čađi što utiče i na talog u ulju i opšte zaprljanje motora. Svakako bilo kakav dim na auspuhu ostavlja posledice i unutar motora.