Imate više od 100.000km na "cajgeru"? Postoji ulje koja će vaš auto još toliko održati na točkovima!

Sintetička ulja, posebno namenjena motorima sa velikom pređenom kilometražom, doprineće usporavanju njihovog daljeg habanja, ali i tu postoji jedna mali "problem"...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika bane Zemunac
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • 1111

    07. jul 2021 | 07:56

    Sipaj ono ulje koje je proizvodjac namenio. Nemoj hladan motor da bijes po gasu .nemoj da nabijas gas do crvenog polja ..

  • Molim

    27. februar 2021 | 23:44

    300 000 za meckin motor(pricam o modelima iz 80tih 90ih i pocetnih cdi motora 220,270,320,200)? Pa ko ovo pise, to je minimum za takve motore! ML sa 270cdi motorom mi ima potvrdjenih 800 000 na satu, imam i e klasu 270cdi sa 268 000. U njih sipam 10-40 Mobilovo ulje, a motori su zdravi kao dana 1. Imao sam i w124 i w201 i w123, sva tri preko 400 000km, uvek bili zdravi i odrzavani zdravim. Nije stvar u motorima i u habanju motora, nego u odrzavanju, ne treba zaboraviti da motor ne sme ni da se davi ni da se konstantno muci. 80% motora ce preci 300 000( uzimajuci u obzir iznutrice) ako se dobro odrzava!

  • Boki

    26. februar 2021 | 08:38

    Nije retkost da motor sa 120.000 km ima bolju kompresiju i manju potrošnju ulja nego kada je potpuno nov jer delovi vremenom naležu i bolje zaptivaju tako da to nije neka bitna starost. Što se takvih ulja tiče, svakako su dobra i neće škoditi motoru, ali redovno održavanje je ključno. Ne samo redovna zamena ulja, nego i održavanje ispravnosti svih delova. Recimo loše dizne mogu znatno oštetiti motor, može se mešati gorivo sa uljem i razređivati ga. Loša turbina može uzrokovari veću količinu čađi što utiče i na talog u ulju i opšte zaprljanje motora. Svakako bilo kakav dim na auspuhu ostavlja posledice i unutar motora.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA