Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Majstor Žile
Danas više nego ikad dostupan je alat, dijagnostika, delovi... Što je najbitnije, postoji na internetu tutorijal za sve kako uraditi. Iako sam mehaničar, priznajem da ne znam sve, mnoge stvari sam video na You Tube kako se rade. Majstori postaju sve skuplji, dolazi zapadni sistem, skupa satnica majstora. Zaista se isplati naučiti što više.
Milance
Ja to ništa ne radim samo Mićo vozi dok ide. Ulje curi ma dolivaj antifriz curi šipak ono za rupe vozim koju g i prodam neka ga drugi održava a ne ja da ulazem
Bojcica
Show 🎆🎇. Pogotovo da zamenimo filter za ulje.