Ovo je najiritantniji deo kod registrovanja automobila, a ovako ćete ga obaviti bez imalo stresa
Postupak skidanja nalepnice korak po korak...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Bgd
Nije tačno. Naj iritant nije je to sto za registraciju kola moras da izgubiš najmanje 1 dan i to sa stresom. Milioni Radnih sati se na taj način gube svakodnevno. Procedura je gora nego pre 40-50 godina.
Dragoslav
Mene mrzi da skidam nalepnicu ,ja svake godine promenim Šajbu ! ☺
NSCZ Liman
Ne znam čemu ovolika nauka oko nalepnice. Možda zvuči neverovatno ali je istinito. Skinite nalepnicu, a zaostali lepak na staklu skinite mokrom krpom, koja je pokvašena obicnom vodom. Provereno, radi