Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Old Boy
Ranije smo vozili isključivo vozila koja nisu bila baš trajna po navedenim stavkama. Sećam se Opel Kadeta koji je bio baš sklon koroziji i za 15 godina je već bio zreo za drugo krpljenje i farbanje. Automobili proizvedeni između 2000. i 2010. su izrazito trajni, neki odu pod presu bez trunke korozije. Verovatno proizvođači i ne žele da im proizvod traje 30 - 40 godina i zato kod novih generacija namerno prave slabosti zbog kojih automobili završavaju na otpadu.