Još 3 neprijatna problema vašeg vremešnog četvorotočkaša

Neki problemima starijih automobila na prvi pogled nisu očigledni, ali mogu imati ozbiljne posledice...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Old Boy
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Old Boy

    27. decembar 2020 | 19:43

    Ranije smo vozili isključivo vozila koja nisu bila baš trajna po navedenim stavkama. Sećam se Opel Kadeta koji je bio baš sklon koroziji i za 15 godina je već bio zreo za drugo krpljenje i farbanje. Automobili proizvedeni između 2000. i 2010. su izrazito trajni, neki odu pod presu bez trunke korozije. Verovatno proizvođači i ne žele da im proizvod traje 30 - 40 godina i zato kod novih generacija namerno prave slabosti zbog kojih automobili završavaju na otpadu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA