Ali sve to zavisi od modela automobila koji vozite. Neki se kvare manje, neki više. Vozio sam Kiu godinama, i nisam imao nikakvih problema. Nažalost, prodao sam je planirajući da kupim opet nju, ali drugi model, i desi se korona... Sad se vozim taksijem ili iznajmim kod autorent-a kad mi treba za put, ali planiram da sledeće godine opet kupim nešto slično ali novo.
Наравно техт је одличан,многи возачи немају појма како функционише ауто,ко мало зна мора бар једном годишње ауто поверити добром сервису на преглед.Истина нисмо склони томе.
Bili bi ljudi skloni proveri auta, kada bi imali normalne uslove za zivot, mislim na normalne plate! Ko radi za 40000 hiljada ne moze ni biciklu da odrzava a ne auto
Pričate o neipsravnim, a ne o starim automobilima. Doboš kočnice pozadi imaju i najnoviji modeli novih automobila, recimo Clio 5 koji sigurno ne koči loše, tako da to niti je zastareo sistem, niti salbo koči, nego ugradnja zavisi koliko je određeni auto težak na zadnjoj osovini. Kada će neki auto ostati bez kočnica, bez ispravnih amortizera i drugih potrošnih delova zavisi od pređenih kilometara bez zamene istih. To ne mora biti star automobil, već za 2 godine intenzivne upotrebe auto može imati 150.000 km što je kritična granica za diskove, doboši mogu trajati znatno duže.
E
Moja bembara je neunistiva.....
Podelite komentar
Veteran
@E
E još ako si iz Čačka verujem ti..
Podelite komentar
Stole
Ali sve to zavisi od modela automobila koji vozite. Neki se kvare manje, neki više. Vozio sam Kiu godinama, i nisam imao nikakvih problema. Nažalost, prodao sam je planirajući da kupim opet nju, ali drugi model, i desi se korona... Sad se vozim taksijem ili iznajmim kod autorent-a kad mi treba za put, ali planiram da sledeće godine opet kupim nešto slično ali novo.
Podelite komentar
Kiza
@Stole
Kia radi svaki dan bez obzira na koronu tako da samo uzmi pare i pravac salon
Podelite komentar
Zoka
@Stole
Kia kao kia ,kao da ima grip kija😉
Podelite komentar
Милорд
Наравно техт је одличан,многи возачи немају појма како функционише ауто,ко мало зна мора бар једном годишње ауто поверити добром сервису на преглед.Истина нисмо склони томе.
Podelite komentar
Trange-frange
@Милорд
Bili bi ljudi skloni proveri auta, kada bi imali normalne uslove za zivot, mislim na normalne plate! Ko radi za 40000 hiljada ne moze ni biciklu da odrzava a ne auto
Podelite komentar
Mitar
Kakve veze imaju gume one mogu biti nove na autu starom 20 godina
Podelite komentar
Гаргамел
Нема пријатног квара, сваки је непријатан !
Podelite komentar
Boki
Pričate o neipsravnim, a ne o starim automobilima. Doboš kočnice pozadi imaju i najnoviji modeli novih automobila, recimo Clio 5 koji sigurno ne koči loše, tako da to niti je zastareo sistem, niti salbo koči, nego ugradnja zavisi koliko je određeni auto težak na zadnjoj osovini. Kada će neki auto ostati bez kočnica, bez ispravnih amortizera i drugih potrošnih delova zavisi od pređenih kilometara bez zamene istih. To ne mora biti star automobil, već za 2 godine intenzivne upotrebe auto može imati 150.000 km što je kritična granica za diskove, doboši mogu trajati znatno duže.
Podelite komentar