Jedna Logika Zasto Hladan Auto Radi sa Vecim Ler Gasom Motor Neradi Čisto s kada se Taj Isti Motor Ugrije Radi Kako Treba.Pa Koja je Logika Voziti Leden Auto Hladan ili Ravnomjerno Ugrijan.
Haa haaa pa upali auto zimi na nekih minus 10 minus 15 kad je napolju pa vidi se po autu da mu nije dobro kad pocne da trese i lupa od hladnoce.I naj bolje je sa takvim radom odmah krenuti i terati ga.Neka hvala ali moj ce bar minut da odradi u leru a misljenja raznih strucnjakA me ne zanimaju ali uooopstee
Imam 5 min kolima do posla. Ako ne treba ni da zagrejem ulje na parkingu, pitam autora teksta, da li treba da idem na posao pešaka?
Jedna mala opaska: ulje nijada ne menja viskozitet promenom temperature. Menja gustinu. A to nikako nije isto.
Dezinformacija!!! Za 15 minuta od svinje postane kobasica a podmazivanje je znatno brže. Mineralna motorna ulja postižu pun viskozitet posle 30 sekundi a sintetička ulja posle 3 sekunde.
Vozac kakve veze ima svinja i kobasica Pet miliona kilometar sam prestao u saobraćaju nemoj dezinformacije motor ima samo jednu funkciju on pravi kobasice kada se pravilno ne rukuje.
Bas naprotiv zimi treba zagrejati motor pre polaze ja bez obzira dali je savremen motor ili ne. Svaki motor ima radilicu klip jace klipove i karike koje motorno ulje podmazuje. Na niskim temperatura a svako ulje je gusto i ono trazi radnu temperaturu da bih normalno podmazivalo radilicu lezajeve i mazajuce karike na klipovima. Svaki materijal na hladnoci se skuplja a na temperaturu siri. Nemojte da vas cudi sto trosi ulje u motoru. Iako motor radi u mestu pod malim gasom on ima normalno podmazivanje motora.
Rezervni fudbaler dok neude da igra on se prvo zagreva da bih mogao da startuje u igru. Svaki motor ima proces rada. Usisava sabija pali i izduvava. Motor savremen samo ima nadgradnju kompiutersku a standardni mehaniku za upravljanjem njegovim radom.
Ovo je potpuno pogrešno. Svi moderni motori imaju podmazivanje preko uljnih pumpi, dakle zimi upalite auto i ostavite da odradi nekoliko minuta da ne sjedate u hladno auto. A i da ga odmah vozite, ne treba ga samo forsirati pogotovo one koji imaju turbo, zbog podmazivanja turbine.
Savremeni automobili nemaju skale temperature već sve te parametre digitalno prikazuju i vrlo precizno i tačno. Znači da se ne oslanjamo na njih ili šta?
elektro-vozač
Ovo nema kod električnih 🤣🤣
Podelite komentar
j
Jedna Logika Zasto Hladan Auto Radi sa Vecim Ler Gasom Motor Neradi Čisto s kada se Taj Isti Motor Ugrije Radi Kako Treba.Pa Koja je Logika Voziti Leden Auto Hladan ili Ravnomjerno Ugrijan.
Podelite komentar
Sremcica
Haa haaa pa upali auto zimi na nekih minus 10 minus 15 kad je napolju pa vidi se po autu da mu nije dobro kad pocne da trese i lupa od hladnoce.I naj bolje je sa takvim radom odmah krenuti i terati ga.Neka hvala ali moj ce bar minut da odradi u leru a misljenja raznih strucnjakA me ne zanimaju ali uooopstee
Podelite komentar
Slavko
Imam 5 min kolima do posla. Ako ne treba ni da zagrejem ulje na parkingu, pitam autora teksta, da li treba da idem na posao pešaka? Jedna mala opaska: ulje nijada ne menja viskozitet promenom temperature. Menja gustinu. A to nikako nije isto.
Podelite komentar
Vozač
Dezinformacija!!! Za 15 minuta od svinje postane kobasica a podmazivanje je znatno brže. Mineralna motorna ulja postižu pun viskozitet posle 30 sekundi a sintetička ulja posle 3 sekunde.
Podelite komentar
Aleksandar
@Vozač
Vozac kakve veze ima svinja i kobasica Pet miliona kilometar sam prestao u saobraćaju nemoj dezinformacije motor ima samo jednu funkciju on pravi kobasice kada se pravilno ne rukuje.
Podelite komentar
Aleksandar
Bas naprotiv zimi treba zagrejati motor pre polaze ja bez obzira dali je savremen motor ili ne. Svaki motor ima radilicu klip jace klipove i karike koje motorno ulje podmazuje. Na niskim temperatura a svako ulje je gusto i ono trazi radnu temperaturu da bih normalno podmazivalo radilicu lezajeve i mazajuce karike na klipovima. Svaki materijal na hladnoci se skuplja a na temperaturu siri. Nemojte da vas cudi sto trosi ulje u motoru. Iako motor radi u mestu pod malim gasom on ima normalno podmazivanje motora. Rezervni fudbaler dok neude da igra on se prvo zagreva da bih mogao da startuje u igru. Svaki motor ima proces rada. Usisava sabija pali i izduvava. Motor savremen samo ima nadgradnju kompiutersku a standardni mehaniku za upravljanjem njegovim radom.
Podelite komentar
Realista
Ovo je potpuno pogrešno. Svi moderni motori imaju podmazivanje preko uljnih pumpi, dakle zimi upalite auto i ostavite da odradi nekoliko minuta da ne sjedate u hladno auto. A i da ga odmah vozite, ne treba ga samo forsirati pogotovo one koji imaju turbo, zbog podmazivanja turbine.
Podelite komentar
Miljan
Savremeni automobili nemaju skale temperature već sve te parametre digitalno prikazuju i vrlo precizno i tačno. Znači da se ne oslanjamo na njih ili šta?
Podelite komentar
Dex
Vodite racuna da neopterecujete motor prvih 15 minuta? Od tacke A do tacke B nemam vise od 15 minuta u gradu.
Podelite komentar