Ovo zimi na parkingu nipošto ne smete da radite

   ≫ 

Komentari

  • elektro-vozač

    1. januar 2021 | 21:46

    Ovo nema kod električnih 🤣🤣

  • j

    27. decembar 2020 | 22:27

    Jedna Logika Zasto Hladan Auto Radi sa Vecim Ler Gasom Motor Neradi Čisto s kada se Taj Isti Motor Ugrije Radi Kako Treba.Pa Koja je Logika Voziti Leden Auto Hladan ili Ravnomjerno Ugrijan.

  • Sremcica

    26. decembar 2020 | 12:34

    Haa haaa pa upali auto zimi na nekih minus 10 minus 15 kad je napolju pa vidi se po autu da mu nije dobro kad pocne da trese i lupa od hladnoce.I naj bolje je sa takvim radom odmah krenuti i terati ga.Neka hvala ali moj ce bar minut da odradi u leru a misljenja raznih strucnjakA me ne zanimaju ali uooopstee

  • Slavko

    26. decembar 2020 | 07:32

    Imam 5 min kolima do posla. Ako ne treba ni da zagrejem ulje na parkingu, pitam autora teksta, da li treba da idem na posao pešaka? Jedna mala opaska: ulje nijada ne menja viskozitet promenom temperature. Menja gustinu. A to nikako nije isto.

  • Vozač

    26. decembar 2020 | 03:37

    Dezinformacija!!! Za 15 minuta od svinje postane kobasica a podmazivanje je znatno brže. Mineralna motorna ulja postižu pun viskozitet posle 30 sekundi a sintetička ulja posle 3 sekunde.

    • 26. decembar 2020 | 08:48

      Aleksandar

      @Vozač

      Vozac kakve veze ima svinja i kobasica Pet miliona kilometar sam prestao u saobraćaju nemoj dezinformacije motor ima samo jednu funkciju on pravi kobasice kada se pravilno ne rukuje.

  • Aleksandar

    26. decembar 2020 | 00:43

    Bas naprotiv zimi treba zagrejati motor pre polaze ja bez obzira dali je savremen motor ili ne. Svaki motor ima radilicu klip jace klipove i karike koje motorno ulje podmazuje. Na niskim temperatura a svako ulje je gusto i ono trazi radnu temperaturu da bih normalno podmazivalo radilicu lezajeve i mazajuce karike na klipovima. Svaki materijal na hladnoci se skuplja a na temperaturu siri. Nemojte da vas cudi sto trosi ulje u motoru. Iako motor radi u mestu pod malim gasom on ima normalno podmazivanje motora. Rezervni fudbaler dok neude da igra on se prvo zagreva da bih mogao da startuje u igru. Svaki motor ima proces rada. Usisava sabija pali i izduvava. Motor savremen samo ima nadgradnju kompiutersku a standardni mehaniku za upravljanjem njegovim radom.

  • Realista

    26. decembar 2020 | 00:41

    Ovo je potpuno pogrešno. Svi moderni motori imaju podmazivanje preko uljnih pumpi, dakle zimi upalite auto i ostavite da odradi nekoliko minuta da ne sjedate u hladno auto. A i da ga odmah vozite, ne treba ga samo forsirati pogotovo one koji imaju turbo, zbog podmazivanja turbine.

  • Miljan

    25. decembar 2020 | 23:06

    Savremeni automobili nemaju skale temperature već sve te parametre digitalno prikazuju i vrlo precizno i tačno. Znači da se ne oslanjamo na njih ili šta?

  • Dex

    25. decembar 2020 | 22:37

    Vodite racuna da neopterecujete motor prvih 15 minuta? Od tacke A do tacke B nemam vise od 15 minuta u gradu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA