Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
elektro-vozač
Ovo nema kod električnih 🤣🤣
j
Jedna Logika Zasto Hladan Auto Radi sa Vecim Ler Gasom Motor Neradi Čisto s kada se Taj Isti Motor Ugrije Radi Kako Treba.Pa Koja je Logika Voziti Leden Auto Hladan ili Ravnomjerno Ugrijan.
Sremcica
Haa haaa pa upali auto zimi na nekih minus 10 minus 15 kad je napolju pa vidi se po autu da mu nije dobro kad pocne da trese i lupa od hladnoce.I naj bolje je sa takvim radom odmah krenuti i terati ga.Neka hvala ali moj ce bar minut da odradi u leru a misljenja raznih strucnjakA me ne zanimaju ali uooopstee