Kako da popravite auto u Srbiji, a da vas ne prevare? Čak 55 odsto servisa radi na crno

Pogrešna procena, nedovoljna stručnost, greška u radu majstora, mogući su razlozi da nakon popravke vaš auto mora opet kod majstora, a onda...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Map
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Map

    16. decembar 2020 | 17:17

    Problem je sto kod nas vecina tz. majstora kad se sretnu sa novjim automobilom koji krcat elektronikom pojma nemaju o pojmu a vecinom su to kvarovi koji zahtevaju dosta vremena a ne moze se uzeti neka para onda oni najcesce pribegnu necem sto naplate debelo a u stvari nisu popravili nista

  • Kat

    16. decembar 2020 | 09:36

    Pa bolje rade ovi servisi sto rade na crno..

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA