Deluju komplikovano, ali su zapravo najpouzdaniji. Po meni su se najbolje pokazali tzv. laki hibridi jer su dosta jednostavniji i princip rada im je dobar, u praksi troše isto goriva kao i pravi hibridi iako fabrika drugačije deklariše. Voze se kao obični automobili, snaga elektromotora dopunje benzinski samo pri ubrzanju, ali nema združene snage već motor na benzin koristi manju snagu dok ima baterije i na taj način štedi značajno gorivo. Nema vožnje samo na struju jer električni motor je slab, ali je zato i baterija mala tako da je auto lak i jeftin. Ukupan rezultat je mala potrošnja, mala emisija co2 i normalna upotreba auta.
Preskočiti hibride. Dva pogona nisu dobra. Moraju imati međusobnu spregu. Zahtevaju dodatno održavanje - pojedinačno za oba pogona + za kakvu god spregu imaju. Ni jedan ni drugi nemaju mesta da bi valjali - em su slabiji em moraju tegliti i onaj drugi pogon. Sistem za održavanje baterija ili ne postoji ili je slabiji a i baterije su daleko manjeg kapaciteta pa zbog toga brže prođu kroz svoj broj ciklusa punjenja/pražnjenja i imaju staru tehnologiju baterija koja izdrži oko 1000 punih kapaciteta punjenja (npr. baterija sa kojom možete preći 300 km živi 300.000 km a baterija sa kojom možete preći 3 km izdrži 3.000 km električne vožnje). Ne dobijate prednosti ni jednog pogona (bučniji su i od fosilaca a nema glatkoće i ubrzanja električnog pogona).
@Obicni vozač: Znam da jesam i nisam srećan zbog toga. To ne želim ali dok nema dovoljnoj svesti o svemu ovome ljudi kao ja (praktično trolovi) imaju ograničene načine na koje tu svest mogu popraviti i ukazati čitaocima na inače neizrečene i zaboravljene važne detalje.
Koliko ti nemas pojma! Vozim toyotu prius godinama. Auto se ne KVARI. Sa baterijom sam presao pola miliona i zamenio je nakon toga. Auto nije bucan kao sto kazes. A inace oba motora rade sinhronizovano i ne da ubrzavaju. U pwt modu sa mojom tojotom 1.8 pa to lepi za sediste a i bez moda lepi za sediste
@Marko: Koliko si prešao čisto na električni pogon? Da li si morao da nastaviš da menjaš ulje? Potrošnja goriva ti jeste malo smanjena ... u nekim uslovima ali ti je u drugim em povećana em su ti performanse slabije nego što bi mogle biti.
Uzmite Toyotu ako hocete kvalitet ili Hyundai Iqon
@Elektro-vozač
Zemljace nemas ti pojma sto se tice hibridnih automobila,kod elektricnog dela nemas sta da ulazes ili odrzavas.Pre svega treba reci da nema savrsene baterije u auto industriji a i generalno,znaci svemu dodje kraj,zakoni fizike vladaju i to znaci,recimo za extremne zime hibridi imaju smanjen kapacitet zbog hladnoce,ali opet norvezani ih masovno kupuju.Vozim novi Toyota Yaris ok je,potrosnja 4 ipo litre ,celije baterije je moguce menjati,moje licno misljenje ovo je sve prevara s "zelenom tehnologijom",setite se pre 15 godina kako su dizelasi dizani u nebesa a sad nevaljaju!
Preporuka što se tiče, naravno iziskustva, kupiti samo toyotine modele hybrid vozila, prvenstveno, model Prius(ne prius+) i Rav 4, čak i polovni sa dosta kilometara će biti pouzdani i u ozbiljnom voznom stanju, naravno najbitnije je održavati i paziti pogonsku bateriju i redovno čistiti rashladne uredjaje vezane za baterije, jer zbog nakupljanja prašine i prljavštine dolazi do pregrevanja baterija i oštećenja, hybrid vozila moraju redovno biti u upotrebi, nosu za povremenu vožnju, da recimo stoje van upotrebe duze od 3-4 dana. Srećno
Boki
Deluju komplikovano, ali su zapravo najpouzdaniji. Po meni su se najbolje pokazali tzv. laki hibridi jer su dosta jednostavniji i princip rada im je dobar, u praksi troše isto goriva kao i pravi hibridi iako fabrika drugačije deklariše. Voze se kao obični automobili, snaga elektromotora dopunje benzinski samo pri ubrzanju, ali nema združene snage već motor na benzin koristi manju snagu dok ima baterije i na taj način štedi značajno gorivo. Nema vožnje samo na struju jer električni motor je slab, ali je zato i baterija mala tako da je auto lak i jeftin. Ukupan rezultat je mala potrošnja, mala emisija co2 i normalna upotreba auta.
Podelite komentar
Budak
Ma kakva struja kakvi bakrači..
Podelite komentar
Elektro-vozač
Preskočiti hibride. Dva pogona nisu dobra. Moraju imati međusobnu spregu. Zahtevaju dodatno održavanje - pojedinačno za oba pogona + za kakvu god spregu imaju. Ni jedan ni drugi nemaju mesta da bi valjali - em su slabiji em moraju tegliti i onaj drugi pogon. Sistem za održavanje baterija ili ne postoji ili je slabiji a i baterije su daleko manjeg kapaciteta pa zbog toga brže prođu kroz svoj broj ciklusa punjenja/pražnjenja i imaju staru tehnologiju baterija koja izdrži oko 1000 punih kapaciteta punjenja (npr. baterija sa kojom možete preći 300 km živi 300.000 km a baterija sa kojom možete preći 3 km izdrži 3.000 km električne vožnje). Ne dobijate prednosti ni jednog pogona (bučniji su i od fosilaca a nema glatkoće i ubrzanja električnog pogona).
Podelite komentar
Obicni vozac
@Elektro-vozač
Druze ti si malo naporan sa tim svojim komentarima.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Obicni vozač: Znam da jesam i nisam srećan zbog toga. To ne želim ali dok nema dovoljnoj svesti o svemu ovome ljudi kao ja (praktično trolovi) imaju ograničene načine na koje tu svest mogu popraviti i ukazati čitaocima na inače neizrečene i zaboravljene važne detalje.
Podelite komentar
Marko
@Elektro-vozač
Koliko ti nemas pojma! Vozim toyotu prius godinama. Auto se ne KVARI. Sa baterijom sam presao pola miliona i zamenio je nakon toga. Auto nije bucan kao sto kazes. A inace oba motora rade sinhronizovano i ne da ubrzavaju. U pwt modu sa mojom tojotom 1.8 pa to lepi za sediste a i bez moda lepi za sediste
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Marko: Koliko si prešao čisto na električni pogon? Da li si morao da nastaviš da menjaš ulje? Potrošnja goriva ti jeste malo smanjena ... u nekim uslovima ali ti je u drugim em povećana em su ti performanse slabije nego što bi mogle biti.
Podelite komentar
Uzmite Toyotu ako hocete kvalitet ili Hyundai Iqon
@Elektro-vozač
Zemljace nemas ti pojma sto se tice hibridnih automobila,kod elektricnog dela nemas sta da ulazes ili odrzavas.Pre svega treba reci da nema savrsene baterije u auto industriji a i generalno,znaci svemu dodje kraj,zakoni fizike vladaju i to znaci,recimo za extremne zime hibridi imaju smanjen kapacitet zbog hladnoce,ali opet norvezani ih masovno kupuju.Vozim novi Toyota Yaris ok je,potrosnja 4 ipo litre ,celije baterije je moguce menjati,moje licno misljenje ovo je sve prevara s "zelenom tehnologijom",setite se pre 15 godina kako su dizelasi dizani u nebesa a sad nevaljaju!
Podelite komentar
Boske
Preporuka što se tiče, naravno iziskustva, kupiti samo toyotine modele hybrid vozila, prvenstveno, model Prius(ne prius+) i Rav 4, čak i polovni sa dosta kilometara će biti pouzdani i u ozbiljnom voznom stanju, naravno najbitnije je održavati i paziti pogonsku bateriju i redovno čistiti rashladne uredjaje vezane za baterije, jer zbog nakupljanja prašine i prljavštine dolazi do pregrevanja baterija i oštećenja, hybrid vozila moraju redovno biti u upotrebi, nosu za povremenu vožnju, da recimo stoje van upotrebe duze od 3-4 dana. Srećno
Podelite komentar
Narko
@Boske
Svaka ti je na mestu.... Najbolji auto za taxi
Podelite komentar