Ovih 7 stvari morate da znate pre nego što se odlučite za kupovinu polovnog hibrida

"Svi hibridi su manje-više isti" - ovakvo mišljenje je možda jedna od najvećih grešaka prilikom odluke o kupovini hibrida...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    06. decembar 2020 | 00:18

    Deluju komplikovano, ali su zapravo najpouzdaniji. Po meni su se najbolje pokazali tzv. laki hibridi jer su dosta jednostavniji i princip rada im je dobar, u praksi troše isto goriva kao i pravi hibridi iako fabrika drugačije deklariše. Voze se kao obični automobili, snaga elektromotora dopunje benzinski samo pri ubrzanju, ali nema združene snage već motor na benzin koristi manju snagu dok ima baterije i na taj način štedi značajno gorivo. Nema vožnje samo na struju jer električni motor je slab, ali je zato i baterija mala tako da je auto lak i jeftin. Ukupan rezultat je mala potrošnja, mala emisija co2 i normalna upotreba auta.

  • Budak

    05. decembar 2020 | 15:50

    Ma kakva struja kakvi bakrači..

  • Elektro-vozač

    05. decembar 2020 | 14:03

    Preskočiti hibride. Dva pogona nisu dobra. Moraju imati međusobnu spregu. Zahtevaju dodatno održavanje - pojedinačno za oba pogona + za kakvu god spregu imaju. Ni jedan ni drugi nemaju mesta da bi valjali - em su slabiji em moraju tegliti i onaj drugi pogon. Sistem za održavanje baterija ili ne postoji ili je slabiji a i baterije su daleko manjeg kapaciteta pa zbog toga brže prođu kroz svoj broj ciklusa punjenja/pražnjenja i imaju staru tehnologiju baterija koja izdrži oko 1000 punih kapaciteta punjenja (npr. baterija sa kojom možete preći 300 km živi 300.000 km a baterija sa kojom možete preći 3 km izdrži 3.000 km električne vožnje). Ne dobijate prednosti ni jednog pogona (bučniji su i od fosilaca a nema glatkoće i ubrzanja električnog pogona).

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA