Kada treba menjati ulje u menjaču i kako da prepoznate da je vreme za to?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • HONDA

    24. novembar 2020 | 02:35

    Ja vozim HONDA CIVIC iCTDI i presao 380 000 km i nikad niko nije menjao ulje u menjacu i jos je prvo kvacilo...Menjam brzine kao da je nov auto i nikakvih problema nemam, mada osecam da je kvacilo pri kraju, ali jos ide, pokusacu da izvucem 400 000 km i onda ga menjam, EXEDY ili AISIN..

  • Raks

    24. novembar 2020 | 00:00

    BMW 530d E39 Automatik, vozio sam ga deset godina nikad nisam turbo menjao, a ni ulje u menjaču. Napravio sam 440000km i nikakvih problema. Redovan servis i normalna vožnja i nema frke 😉👍

  • Crni

    22. novembar 2020 | 19:46

    Bolje je da nadjete nekoga ko stvarno nesto zna ovako je smesno. Ako otezano prebacujete iz prve u drugu najverovatni je komplet kvacila istrosen ili pukla korpa kao najcesci uzrok. Dacu svakom po 1000eura svakom ko po otezanom menjanju brzina tj iz prve u drugu zakljuci da je ulje dotrajalo ( komplet kvacila ispravno ili novo), ne manjak ulja nego da je izgubilo svojstva maziva.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA