Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
HONDA
Ja vozim HONDA CIVIC iCTDI i presao 380 000 km i nikad niko nije menjao ulje u menjacu i jos je prvo kvacilo...Menjam brzine kao da je nov auto i nikakvih problema nemam, mada osecam da je kvacilo pri kraju, ali jos ide, pokusacu da izvucem 400 000 km i onda ga menjam, EXEDY ili AISIN..
Raks
BMW 530d E39 Automatik, vozio sam ga deset godina nikad nisam turbo menjao, a ni ulje u menjaču. Napravio sam 440000km i nikakvih problema. Redovan servis i normalna vožnja i nema frke 😉👍
Crni
Bolje je da nadjete nekoga ko stvarno nesto zna ovako je smesno. Ako otezano prebacujete iz prve u drugu najverovatni je komplet kvacila istrosen ili pukla korpa kao najcesci uzrok. Dacu svakom po 1000eura svakom ko po otezanom menjanju brzina tj iz prve u drugu zakljuci da je ulje dotrajalo ( komplet kvacila ispravno ili novo), ne manjak ulja nego da je izgubilo svojstva maziva.