Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
KojA
Najbolje je prati vruc motor sa ledenom vodom, jer tako se skida sva prljavstina. Posle treceg pranja, necete imati ni motor. Cista usteda! Nema troskova benzina, oko majstora i servisa, cak nema ni registracije...nek puknu dusmani!
C.c.c...
Nikada nisam oprao motor, tolika je guzva pod haubom da ni voda ne bi prosla :)
☝️
Nikada sto bi to radio ako služi kako treba nema potrebe za time...ne čačkaj mečku, moze se dosta toga promeni na autu i samim ti da počne auto da zeza u buduće non stop..zato ne pipam ništa, najbitnije je da je on suv