2. Motorno ulje nemam, kao ni filter istog. 4. Servisni interval nemam pa nisam mogao ni da ga preskočim. 166.000 km i još uvek na originalnim kočnicama (i diskovima i paknovima).
A da zanemarimo cinjenicu da svoje vozilo punis elektricnom energijom. Koju dobijamo ili iz nuleranih elektrana, ili sagorevanjem uglja uz velike kolicine ugljen dioksida tako da itekako spontano utices na zagadjenja koliko i da vozis mototno vozilo. Daleko je istina od toga sto vam je u glavi da kao ne zagadjujete sa elektricnim vozilima.
@Dex: Nisam bogat. Električna kola sam kupio da bih uštedeo pare, kao što i jesam. O tome se i radi. Dosta vas misli da štedite kupovinom otpadne tehnologije umesto da probate nešto novo i pogurate državu da smanji birokratiju i omogući domaćoj privredi da se pozabavi elektrifikacijom. @Oni: Članak je napisan kao da važi za sve automobile i time iskrivljuje sliku stvarnosti. Neko mora na to da ukaže. @Ja: Ništa ne treba da se zanemari. Potraži podatke. Kako god da puniš električne automobile, sa sve proizvodnjom celih kola i "sahranjivanjem" i/ili recikliranjem istih su čistija od svih drugih na bilo koje fosilno gorivo *i/ili* vodonik. Daleko je istina od propagande naftaškog kartela. Evo ti samo jedan podatak: energija utrošena samo na proizvodnju, dostavu i prodaju fosilnih goriva je dovoljna da električna kola voze isto onoliko koliko bi otpadna tehnologija vozila sa tom količinom goriva. Drugim rečima, sama energija u gorivu nije ni potrebna. Razmislite o tome. Dok samo sipate fosilno gorivo u rezervoar i pre nego što ga upotrebite zagadite više nego termo ili nuklearne ili druge elektrane proizvodeći svu potrebnu struju za električna kola. Elektrane su daleko efikasnije od fosilnih auto motora a i, za razliku od tvoje zablude, ne dolazi sva energija iz prljavih izvora.
Elektro-vozač
2. Motorno ulje nemam, kao ni filter istog. 4. Servisni interval nemam pa nisam mogao ni da ga preskočim. 166.000 km i još uvek na originalnim kočnicama (i diskovima i paknovima).
Podelite komentar
Dex
@Elektro-vozač
Smaras. Bitno je da si bogat i srecan, nemoj gubiti vreme sa nama koji vozimo motorna vozila.
Podelite komentar
Oni
@Elektro-vozač
Promasio si temu.Pa tekst da si procitao je o automobilima sa sagorevanjem goriva i ta tema komentarisanja.Ajde sada pilot neki da ostavi komentar
Podelite komentar
Ja
@Elektro-vozač
A da zanemarimo cinjenicu da svoje vozilo punis elektricnom energijom. Koju dobijamo ili iz nuleranih elektrana, ili sagorevanjem uglja uz velike kolicine ugljen dioksida tako da itekako spontano utices na zagadjenja koliko i da vozis mototno vozilo. Daleko je istina od toga sto vam je u glavi da kao ne zagadjujete sa elektricnim vozilima.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Dex: Nisam bogat. Električna kola sam kupio da bih uštedeo pare, kao što i jesam. O tome se i radi. Dosta vas misli da štedite kupovinom otpadne tehnologije umesto da probate nešto novo i pogurate državu da smanji birokratiju i omogući domaćoj privredi da se pozabavi elektrifikacijom. @Oni: Članak je napisan kao da važi za sve automobile i time iskrivljuje sliku stvarnosti. Neko mora na to da ukaže. @Ja: Ništa ne treba da se zanemari. Potraži podatke. Kako god da puniš električne automobile, sa sve proizvodnjom celih kola i "sahranjivanjem" i/ili recikliranjem istih su čistija od svih drugih na bilo koje fosilno gorivo *i/ili* vodonik. Daleko je istina od propagande naftaškog kartela. Evo ti samo jedan podatak: energija utrošena samo na proizvodnju, dostavu i prodaju fosilnih goriva je dovoljna da električna kola voze isto onoliko koliko bi otpadna tehnologija vozila sa tom količinom goriva. Drugim rečima, sama energija u gorivu nije ni potrebna. Razmislite o tome. Dok samo sipate fosilno gorivo u rezervoar i pre nego što ga upotrebite zagadite više nego termo ili nuklearne ili druge elektrane proizvodeći svu potrebnu struju za električna kola. Elektrane su daleko efikasnije od fosilnih auto motora a i, za razliku od tvoje zablude, ne dolazi sva energija iz prljavih izvora.
Podelite komentar