Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Max
Imao sam 4 auta na plin od toga me sluzio jedan koji je imao fabricki plin 100 h km bez ikakvih problema a to mi je bio prvi auto na plin kad je plin bio 30 din.Posle toga na svakom malo malo problem!Odem kod plinadzije on me posalje kod mehanicara, ovaj me vrati kod plinadzije e sad me ovaj salje kod elektricara.... Onda sam od muke vozio samo na benzin, a ta me muka poslala na dizel! E sad nekog taj plin sluzi ja nisam bio te srece!
Aleksandar Maricic
elektricni ce biti problem jer baterijie ne mogu da se recikliraju..i umesto da naprave javni prevoz na struju u gradovima i zabrane ulaz bilo kojim vozilima oni propagiraju prozvodnju otrovnih litijumskih baterija.... nekada je golf dizel trosio 5 litara sada savremeni dizeli ne trose ispod sedam....moj mini je trosio 7 a sada bilo koji savre,meni po gradu zimi trosi 9 jer ne stize da se ugreje za deset kilometara....merenje zagadjenja se meri u nerealnim uslovima kao i potrosnja....sto prave automobile koji idu preko 150 kad je ogranicenja 130....sta ce im konji.
DRagutin
Plin je NE isplativ! Jedino na stare automobile sa karburatorom se isplati... Ugradnja je skupa, održavanje, atest itd... Kada se sve sabere realna ušteda je oko 25% i to je sve! Jedino kome se isplati su taxisti...