≫
Da li je pumpanje guma azotom zaista bolje od pumpanja vazduhom?
≫
Kvalitetnija vožnja, ekonomičnija potoršnja goriva, duži životni vek guma... Šta je od toga tačno?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Perica
Azot je sam po sebi redji od vazduha i veca je vreovatnoca da ce negde ispustiti
Vojo
Azot u kumama do prve rupcage.
Elektro-vozač
Čist azot u gumama može da ima smisla u nekim situacijama. Pritisak je stabilniji u većem opsegu temperatura i dinamičkij opterećenja - npr. u nekim trkama. Međutim za normalan svet nema mnogo razlike ni značaja. Gumama je trajanje više ograničeno drugim faktorima nego količinom drugih sastojaka vazduha u njima. Drugo, kako se kiseonik brže gubi iz guma nego azot sledi da je koncentracija azota u njima veća nego u običnom vazduhu baš jer kiseonik "curi". Treće, za normalnu vožnju je najvažniji pritisak a, kako je neko već rekao ovde, sva novija kola ga već prate a nije preteško ni videti i/ili proveriti ručno.