Mislim da tač uređaje treba razdvojiti od automobila. U redu je jedan mali ekran za navigaciju i bord kompjuter, čak mi je prihvatljiv i onaj ispred vozača ako je pregledan i funkcionalan. To da se sve na autu pali i gasi preko ekrana je totalno besmisleno i nepraktično, na kraju opasno, nije ni lepo dizajnerski...
Apsolutno je mali ekran problem. Veliki ekran, dobro rešen je bolje rešenje od svega ostalog. Aktivne dodirne površine mogu biti daleko veće, uočljivije i lakše za aktiviranje od dugmića i ne zahtevaju besomučno kliktanje već je za većinu radnji dovoljan jedan, retko dva dodira. Mape u veće te lakše i brže za čitanje. Ko je rekao da bilo šta mora da se ikada "gasi"? Moj auto je UVEK uključen, kao i medija centar (samo može biti stišan ili pauziran, bilo sa ekrana ili sa točkića na volanu). Sadržaj ekrana je napravljen da ne odvlači pažnju i da izgleda u skladu sa kolima.
Car Driver
Mislim da tač uređaje treba razdvojiti od automobila. U redu je jedan mali ekran za navigaciju i bord kompjuter, čak mi je prihvatljiv i onaj ispred vozača ako je pregledan i funkcionalan. To da se sve na autu pali i gasi preko ekrana je totalno besmisleno i nepraktično, na kraju opasno, nije ni lepo dizajnerski...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Car Driver
Apsolutno je mali ekran problem. Veliki ekran, dobro rešen je bolje rešenje od svega ostalog. Aktivne dodirne površine mogu biti daleko veće, uočljivije i lakše za aktiviranje od dugmića i ne zahtevaju besomučno kliktanje već je za većinu radnji dovoljan jedan, retko dva dodira. Mape u veće te lakše i brže za čitanje. Ko je rekao da bilo šta mora da se ikada "gasi"? Moj auto je UVEK uključen, kao i medija centar (samo može biti stišan ili pauziran, bilo sa ekrana ili sa točkića na volanu). Sadržaj ekrana je napravljen da ne odvlači pažnju i da izgleda u skladu sa kolima.
Podelite komentar