Pomoć vozaču ili opasnost na putu: Šta znamo o ekranima u automobilu?

Kako su mobilni „pametni“ telefoni postajali sve zastupljeniji, takva tehnologija sve pouzdanija i pristupačnija, tako su i proizvođači automobila odlučili da počnu da ih ubacuju u svoje modele

Komentari

  • Car Driver

    26. septembar 2020 | 10:34

    Mislim da tač uređaje treba razdvojiti od automobila. U redu je jedan mali ekran za navigaciju i bord kompjuter, čak mi je prihvatljiv i onaj ispred vozača ako je pregledan i funkcionalan. To da se sve na autu pali i gasi preko ekrana je totalno besmisleno i nepraktično, na kraju opasno, nije ni lepo dizajnerski...

    • 26. septembar 2020 | 14:01

      Elektro-vozač

      @Car Driver

      Apsolutno je mali ekran problem. Veliki ekran, dobro rešen je bolje rešenje od svega ostalog. Aktivne dodirne površine mogu biti daleko veće, uočljivije i lakše za aktiviranje od dugmića i ne zahtevaju besomučno kliktanje već je za većinu radnji dovoljan jedan, retko dva dodira. Mape u veće te lakše i brže za čitanje. Ko je rekao da bilo šta mora da se ikada "gasi"? Moj auto je UVEK uključen, kao i medija centar (samo može biti stišan ili pauziran, bilo sa ekrana ili sa točkića na volanu). Sadržaj ekrana je napravljen da ne odvlači pažnju i da izgleda u skladu sa kolima.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA