I najiskusniji vozači ovde često greše: Zašto menjač pre preticanja treba ubaciti u nižu "brzinu"?

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Ni-kola
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Ni-kola

    21. septembar 2020 | 19:28

    Sve je ovo super ako vozite "zastavu". Glupost za nove automobile.

  • Nebojsa Kostic

    21. septembar 2020 | 18:54

    dobar dan , tacno za regionalne puteve,mislim da su jugo i zastava prevazidjeni pa i nacin voznje , ok za reli voznju , cela istina, autoput sa vise traka je druga prica

  • Aleksandar

    21. septembar 2020 | 14:20

    Motor automobola komanduje menjacu u kom stepenu ce biti prilikom preticanja vozac slusa motor i prema njemu se ponasa ili gleda u brzinometar.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA